خبرگزاری کار ایران

علی ربیعی:

پیمان می‌بندیم كه به قانون اساسی پایبند بمانیم

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۳۹

خلاصه: «ورود اصلاح‌طلبان به انتخابات شوراها برای نشان دادن نمونه بهتری برای الگوی اسلامی است/ تهرانی ها این روزها نه تنها خوب زندگی نمی کنند بلکه در مناسبات شهری با خود دارای تنش و درگیری زیادی هستند.»

علی ربیعی، جامعه شناس و استاد دانشگاه ورود اصلاح‌طلبان به انتخابات شوراها را برای نشان دادن نمونه بهتری برای الگوی اسلامی دانست و تاکید کرد: حضور در انتخابات، اقدام علیه هیچ فردی نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی ربیعی، کاندیدای شورای شهر تهران که به مناسبت روز بزرگداشت شوراها سخن می‌گفت، اظهار داشت: با خدا پیمان می بندیم و متعهد می شویم که به همه اصول و ارکان نظام از جمله  قانون اساسی و یادگارهای امام پایبند بمانیم. 

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات اقدامی علیه هیچ کس نیست گفت: هرچند انتخابات یک پدیده سیاسی است اما در واقع انتخابات امری اجتماعی بوده و دارای خاستگاه فکری در جهت رشد و اعتلای جامعه است.

این جامعه شناس مسائل شهری را به چند دسته اقتصادی، توسعه، زندگی شهری، فرهنگ و اخلاق شهروندی تقسیم کرد و گفت: متاسفانه تهران در حوزه فرهنگ و اخلاق شهروند وضعیت مطلوبی ندارد.

وی با بیان اینکه باید در این خصوص مطالعه عمیق و علمی صورت بگیرد گفت: تهرانی ها این روزها نه تنها خوب زندگی نمی کنند بلکه در مناسبات شهری با خود دارای تنش و درگیری زیادی هستند.

وی افزود: یک شورای شهر خوب باید بتواند وضعیت کنونی را به وضعیت هم زیستی مسالمت آمیز تبدیل کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز