خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان:

کارگران نمونه استان از خروج ۱۱ میلیارد تومان ارز جلوگیری کردند

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۰۹

حوادث ناشی از کار در سال 91 نسبت به سال قبل 18 درصد کاهش داشته است. در بحث آموزش هم درسال ۹۱ نسبت به سال ۹۰ با رشد چهار برابری دانش آموختگان شاهد مواجه بودیم.

اصفهان - ایلنا: مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: کارگران نمونه استان از خروج ۱۱ میلیارد تومان ارز جلوگیری کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، این مقام مسئول با بیان این مطلب، گفت: حوادث ناشی از کار در سال 91 نسبت به سال قبل 18 درصد کاهش داشته است. در بحث آموزش هم درسال ۹۱ نسبت به سال ۹۰ با رشد چهار برابری دانش آموختگان شاهد مواجه بودیم.

غلامعلی قادری که در مراسم تجلیل ازکارگران نمونه سال ۹۱ سخن می گفت، افزود: تابحال 12 هزار واحد مسکن مهر به بهره برداری رسیده که اجرای این طرح علاوه بر خانه دار شدن عده‌ای از مردم در کاهش قیمت مسکن نیز نقش اساسی داشته است.

قادری در رابطه با کسب رتبه‌های کمیته‌ها و تشکل‌ها اضافه کرد: کسب رتبه اول کمیته حفاظت و بهداشت کار استان اصفهان، کسب رتبه سومی تشکل‌های کار‌گری کافرمائی با دارا بودن ۶۰۰ تشکل کارگری ازجمله موفقیت‌های جامعه کار‌گری استان اصفهان است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: 45 هزار مجوز در طرح ساماندهی مشاغل صادر شده که البته تا حد مطلوب فاصله وجود دارد.

در این برنامه مقتدایی و کامران دو تن از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی آمادگی خود را برای پیگیری مسائل کارگران اعلام کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز