خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

سپاه و بسیج برای هیچ فردی پرچم بالا نمی‌برد

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۵۱

هرکس از نامزد‌ها یاس و ناامیدی در مردم ایجاد کند قطعا خیانت کرده است چرا که مانع به وجود آمدن حماسه بزرگ انتخابات خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: هرکس از نامزد‌ها یاس و ناامیدی در مردم ایجاد کند قطعا خیانت کرده است چراکه مانع به وجود آمدن حماسه بزرگ انتخابات خواهد شد.

به گزارش ایلنا سردار سپهر امروز نهم اردیبهشت ماه در همایش یک هزار نفری وعده‌های ولایت فقیه در بسیج ادارات که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد با بیان اینکه بسیجیان امروز راه شهدا را تداوم می‌بخشند اظهار داشت: خدا محوری، ولایت مداری و حق گرایی و ایثار کامل در راه هدف و آرمان‌های اسلام و انقلاب و نظام از جمله معرفه‌های بسیح و بسیجی می‌باشد.

وی با بیان اینکه متاسفانه شاهدیم که عده‌ای با گزینشی عمل کردن در بحث ولایت فقیه تکلیفشان را انجام نمی‌دهند گفت: باید تمام راهبردهای دشمن را بشناسیم چراکه هر‌گاه ما دشمن را خوب شناختیم به پبروزی نائل شدیم و باید بدانیم که اگر دشمن تاکنون نظام و انقلاب را نابود نکرده است بخاطر این است که نتوانسته است.

وی با اشاره به اینکه باید توطئه‌های سیاسی دشمن را خنثی سازی کنیم بیان کرد: دشمن انتظار دارد که ملت ما یک رئیس جمهور متمایل به غرب انتخاب کنند و یا اینکه اصلا در انتخابات شرکت نکنند.

سردار سپهر با عنوان این مطلب که سپاه و بسیج برای هیچ فردی پرچم بالا نمی‌برد و هزینه نمی‌کند گفت: ما تنها وظیفه روشنگری داریم و امروز برای عبور از این پیچ خطرناک نیازمند پاسداری از انقلاب و نظام هستیم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه عنوان کرد: دشمنان می‌خواهند مذاکره با آمریکا را به ما القا کنند و باید گفت که هر کس ارکان نظام، سپاه و انقلاب را تخریب کند از سربازان استکبار است.

سردار سپهر در پایان خاطرنشان کرد: بهترین گزینه برای ریاست جمهوری کسی است که درد مردم کشور را بفهمد و با مشورت با متخصصین پایبند عقل جمعی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز