خبرگزاری کار ایران

ذاکر اصفهانی در مراسم تجلیل از کارگران نمونه استان:

استان اصفهان رتبه دوم درآمد را در کشور داراست

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۴۶

مدیریت استان همواره بدون پرداختن به حاشیه ها و با فعال نمودن كارگروه اشتغال و همكاری كارگران و كارفرمایان، رتبه خوبی را در سطح كشور در ایجاد اشتغال به‌دست آورده است.

 ایلنا: بیست و چهارمین جشنواره امتنان با حضور علی رضا ذاکر اصفهانی و با هدف تقدیر از كارگران و واحدهای تولیدی نمونه برگزار شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، استاندار اصفهان در این جلسه ضمن تکریم کارگران اظهار داشت: مدیریت استان همواره بدون پرداختن به حاشیه ها و با فعال نمودن كارگروه اشتغال و همكاری كارگران و كارفرمایان، رتبه خوبی را در سطح كشور در ایجاد اشتغال بدست آورده است.

وی ویژگی‌های انسان مسلمان را تولیدگر، پرکار، پرتلاش، پردرآمد و در عین حال کم مصرف برشمرد و تصریح کرد: کارگران زحمت‌کش جامعه از این ویژگی‌ها برخوردارند.

ذاکر اصفهانی بخش صنعت و تولیدات استان را پویا دانست و بیان داشت: از نظر وضعیت اقتصادی استان اصفهان رتبه دوم درآمد در سطح کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با تأکید بر اینکه مدیریت استان همواره برای آرام بودن فضای استان در همه ابعاد تلاش كرده است، اذعان داشت: خوشبختانه فضای استان، فضای کسب و کار و تولید و فضایی پرشور مطابق با منویات مقام معظم رهبری است.

استاندار اصفهان ادامه داد: کشاورزان استان به نسبت منابعی که در اختیار دارند، بسیار موفق عمل کرده و با مدیریتی که صورت گرفته شیوه های نوین آبیاری جایگزین شیوه های قدیمی شده است.

وی افزود: شرایط استان در زمینه صنعت و تولید علیرغم وجود تحریم ها و فشارهای بی سابقه، بسیار مطلوب است و به عنوان مثال تولید آهن در استان نسبت به سال 84، دو برابر افزایش یافته است.

ذاکر اصفهانی تصریح کرد: بسیاری از تهدیدات دشمن به فرصت تبدیل شده و استان در زمینه تولید بسیاری از مصالح ساختمانی از قبیل آهن، فولاد و سیمان رتبه نخست کشور را داراست.

وی ادامه داد: در بخش فرهنگی، 6 سایت نمونه گردشگری در مناطق مختلف استان به زودی به بهره برداری می‌رسد و همچنین جان تازه ای به بخش صنایع دستی داده شده است.

علیرضا ذاکر اصفهانی با اعلام اینکه در فولاد مبارکه اصفهان طی دو سال اخیر بیش از هزار نفر نیرو جذب شده است، گفت: در سفر دور چهارم هیأت محترم دولت به استان در بخش نیروگاهی، دو واحد نیروگاه با هزینه ای بالغ بر 500 میلیارد تومان به دست احمدی نژاد به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: کارخانه کک سازی ذوب آهن که در این سفر توسط ریاست محترم جمهور افتتاح شد، پروژه بسیار بزرگی است که می تواند تأثیر بسزایی در ارتقاء رتبه استان داشته باشد.

وی همچنین از افتتاح 36 هزار واحد مسکن مهر در این سفر سخن گفت و افزود: روند اجرایی 3 دوره سفر رئیس جمهوری به استان روند خوبی بوده است.

ذاکر اصفهانی با بیان اینکه در جلسه هیأت دولت پیشنهادات خوبی در راستای پیشرفت و توسعه استان ارائه شد، که می‌تواند برای استان ارزشمند باشد، اظهار داشت: از جمله این پیشنهادات با توجه به اینکه چالش اصلی استان مسئله آب است، موضوع آبرسانی از خلیج فارس به استان بود که تصویب شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز