خبرگزاری کار ایران

هفته معمار در دانشکده معماری سوره برگزار می‌شود

کد خبر : ۶۷۳۲۸

برنامه هفته معمار با حضور اساتید و دانشجویان معماری به مدت یک هفته از شنبه۷ اردیبهشت ماه در دانشکده معماری سوره درحال برگزاری است.

ایلنا: برنامه هفته معمار از شنبه۷ اردیبهشت آغاز شده و تا چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت در دانشکده معماری سوره برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری مرکز معماری حوزه هنری، امیر محمدخانی(مدیر مرکز معماری) گفت: باتوجه به اینکه بحث معماری از مسائل مورد توجه حوزه هنری قرار گرفته است بنابراین مرکز معماری حوزه هنری به مناسبت روز معمار با مشارکت شهرداری تهران یک هفته برنامه‌های پرنشاط و خلاقانه در حوزه معماری را در دانشکده معماری سوره برگزار می‌کند. در این برنامه که در روزهای ابتدای با استقبال از سوی اساتید معماری ودانشجویان روبه رو شده، مسابقات و برنامه‌هایی در جهت ارتقاء سطح کیفی دانشگا‌ها در زمینه معماری توسط خود دانشجویان، طراحی، برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.
محمدخانی با اشاره به برنامه هفته معمار در سال ۹۲ به عنوان اولین برنامه مرکز معماری، سال ۹۲را با تغیرات مدیریتی در کشور برای عرصه معماری و دیگر زمینه‌های هنری پرتنش قلمداد کرد و ادامه داد: باتوجه به اینکه به صورت معمول ساختار مدیریتی کشور در سال ۹۲ دچار تغییر خواهد شد، بسیاری از برنامه‌های پیش رو با رکود کیفی روبه رواست، بنابراین هنر معماری که در میان دیگر شاخه‌های هنری مظلوم واقع شده، از لحاظ کیفی با رکود بیشتری روبه رو خواهد شد.
وی با اشاره به برنامه‌های مرکز معماری در سال ۹۲ گفت: در سال جدید مراکز معماری باید با برنامه‌هایی جامع سعی کنند آسیبی به حوزه معماری وارد نشود. بدین جهت مرکز معماری حوزه هنری باتوجه به تغییرات مدیریتی که در سطح کشور به وجود می‌آید، سعی می‌کند شور و نشاط بیشتری را در برنامه‌های خود بگنجاند و از سوی دیگر با جمع آوری و تدوین اسناد معماری و حرکت به سوی طراحی شهر ایرانی- اسلامی و حمایت از انجمن معماران انقلاب اسلامی، در این مسیر با تلاشی بیشتر از سالهای گذشته مسیر روبه رشدی را سپری خواهد کرد.

اختتامیه برنامه هفته معمار روز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

علاقمندان به معماری جهت شرکت در برنامه هفته معمار می‌توانند به دانشکده معماری سوره واقع در خیابان انقلاب ـ خیابان استاد نجات‌اللهی ـ خیابان شهید فلاح‌پور ـ شماره ۲۹ مراجعه كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز