خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

زنجان آمادگی لازم را برای برپایی انتخاباتی حماسه ساز دارد

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۲۷

استاندار زنجان به خلق حماسه ای دیگر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و گفت: استان زنجان آماده خلق انتخاباتی پرشور است.

ایلنا: استاندار زنجان گفت: رمز ایستادگی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی تبعیت از ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد استاندار زنجان ظهر امروز در همایش «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی پرچم حکومت دینی و ولایی را در جهان به احتزار درآورده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران جهان اسلام در خواب خفته را بیدار کرد.

مقام عالی استان به آثار و برکات انقلاب اسلامی در جهان اشاره کرد و یادآور شد: به برکت انقلاب اسلامی شاهد انقلاب‌های بسیاری در کشورهای منطقه هستیم.

استاندار زنجان به آثار بیداری اسلامی در کشورهای آمریکایی نیز اشاره کرد و افزود: این اسلام بیدار شده هراس و وحشت در وجود استکبار ایجاد کرده است.

به گفته رئوفی‌نژاد هر اتفاقی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در جهان رخ می‌داد در پی توسعه طلبی و نفوذ قدرت سیاسی بود ولی پس از پیروزی انقلاب تمام تلاش‌های دشمن مقابله با این اسلام بود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه کشورهای مسلمان با الگو گیری از امام راحل و شهدای انقلاب در مقابل ظلم و ستم ایستادگی می‌کنند، ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز خود را در مقابل بشریت و مسلمانان جهان مسئول می‌داند.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی با وجود تحریم‌ها و تهدید‌ها به دستاوردهای عظیمی در عرصه‌های مختلف علمی، اعتقادی، نظامی و سیاسی دست یافته است.

رئوفی‌نژاد به نقش و حضور مردم در عرصه‌های مختلف و فشارهای اقتصادی اشاره کرد و گفت: رمز ایستادگی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی تبعیت از ولایت فقیه است.

استاندار زنجان وضعیت سیاسی و نظامی کشورهای ترکیه، افغانستان و عراق را مورد تحلیل قرار داد و گفت: هدف دشمنان در کشورهای همسایه، مقابله با ایران اسلامی است.

وی همچنین به حماسه اقتصادی و تاکیدات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: با توجه به انقلابی که در نهضت کشاورزی و معادن رخ داده است شاهد تحول عظیمی در مقوله اقتصادی کشور خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز