خبرگزاری کار ایران

مجموعه جدید ۹ جلدی شاهنامه در نمایشگاه کتاب

کد خبر : ۶۷۳۰۸

مجموعه جدید ۹ جلدی شاهنامه با آخرین اصلاحات براساس نسخه مسکو به همت انتشارات سروش در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد.

ایلنا: مجموعه جدید ۹ جلدی شاهنامه با آخرین اصلاحات در نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهد شد.
به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه كتاب، رسول شکری نیا(مدیر روابط عمومی انتشارات سروش) گفت: انتشارت سروش امسال با توانی مضاعف در نمایشگاه کتاب حضور خواهد داشت. این موسسه در مجموع ۶۰۰ عنوان کتاب را در نمایشگاه کتاب بیست و ششم عرضه خواهد کرد که بیش از ۵۰ عنوان آن برای نخستین بار در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به مهم‌ترین آثار جدید انتشارات سروش افزود: مجموعه جدید ۹ جلدی شاهنامه در چاپی وزین و در قطع وزیری و برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب امسال عرضه خواهد شد. آخرین اصلاحات این مجموعه بر اساس نسخه مسکو صورت گرفته است. همچنین دیوان نفیس حافظ به قلم استاد گرجستانی و کتاب «خشت و خیال» اثر برگزیده کتاب سال جمهوری اسلامی ایران از دیگر آثاری است که انتشارات سروش برای نخستین بار در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه خواهد کرد.
شکری نیا عنوان کرد: غرفه سروش در نمایشگاه کتاب امسال با بیش از دو نشست نقد و بررسی میزبان علاقمندان خواهد بود.
وی از راه اندازی سایت طرفداران سروش برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب بیست و ششم خبر داد و گفت: بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب می‌توانند با ثبت نام در سایت اننتشارات سروش یا دریافت فرم عضویت، از آخرین اخبار حوزه کتاب با خبر شوند.
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ۱۱ تا ۲۱ اردیبهشت سال ۹۲ در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز