خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان خبر داد:

استان زنجان، هموراه خط قرمزی برای خلافکاران منطقه بوده است

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۷۹

استاندار زنجان با اشاره به تحولات اساسی سال‌های اخیر در بحث محورهای مبارزه، پیشگیری و درمان استفاده از مواد مخدر در این استان گفت: استان زنجان در سال‌های اخیر شاهد ارتقاء جایگاه در این زمینه، از بند ب، به بند دوم الف با شاخص‌های دقیق و ارزیابی بوده است.

ایلنا: استاندار زنجان گفت: انسجام، اتحاد، ‌همدلی دستگاه‌های اجرایی و احساس وظیفه موجب این توفیقات در بحث مبارزه با مواد مخدر در استان زنجان بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد، استاندار زنجان،امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان با حضور معاون کمیته مشارکت‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در زنجان گفت: ‌استان زنجان با توجه به مسیر قرار گیری در ترانزیت و موقعیت جغرافیایی ویژه در منطقه، برای استان‌های همجوار همواره خط قرمزی برای خلافکارن بوده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه این استان در شاخص‌های مبارزه با مواد مخدر جزو برترین‌ها بوده است افزود: اقدامات مطلوب انجام گرفته در این زمینه در استان زنجان مرهون ستاد اجرایی و استفاده از ظرفیت‌های استانی بومی در این زمینه بوده است.

رئوفی‌نژاد با اشاره به پیشینه غنی و قوی اعتقادات و باورهای دینی، تدین و قانونگرایی و وجود نظم و انضباط در جامعه زنجان گفت: استان زنجان در سال‌های اخیر در زمینه مبارزه با مواد مخدر جزو استان‌های امن کشور بوده است.
وی وجود و نقش هیات مذهبی را در این راستا و همکاری دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی را در استان زنجان، بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: اقدامات انجام گرفته در استان در این راستا از روی صمیمیت و مدیریت بوده است.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به تامین اعتبارات ملی در این زمینه گفت: پرداخت اعتبارات به استان در این زمینه، راضی‌كننده نبوده است.

رئوفی‌نژاد با تاکید بر برطرف شدن مسائل اعتباری و ریالی در این حوزه افزود: سهم اعتباری و ریالی استان باید در این زمینه مشخص شود.

مقام عالی استان در بخشی از سخنان خود، عدم اطلاع و هماهنگی برای این مباحث را در استان، مشکلی جدی برشمرد و افزود: اشتغال، الویت اصلی و مهم افراد پاک شده از مواد مخدر است که باید اقدامات مطلوب در این راستا انجام گیرد.

رئوفی‌نژاد، با بیان اینکه مشکلات و معضلات افراد پاک شده در جامعه باید مهم شمرده شود تصریح کرد: در صورت عدم تامین نیازهای اساسی این افراد، جامعه و افراد پاک شده هموراه در معرض خطر خواهند بود.

استاندار زنجان در پایان، اشتغال، مسکن و ازدواج را مهم‌ترین معضل ومشکل در این زمینه عنوان کرد وگفت: اعتیاد یکی از معضلات حل ناشدنی در جوامع دنیای امروز  است که باید با نگاه زیر ساختی و اثر گذار  و فنی در این زمینه اقدام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز