خبرگزاری کار ایران

احمدی نژاد خبر داد:

ارتقای تشکیلات مرکز امور زنان نهاد ریاست جمهوری به معاونت

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۵۳

احمدی نژاد از ارتقای تشکیلات مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری به معاونت زنان ریاست جمهوری خبر داد.

احمدی نژاد از ارتقای تشکیلات مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری به معاونت زنان ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمود احمدی نژاد روز دوشنبه در همایش تجلیل از زنان برگزیده سال کشور، افزود: انشاء الله بانوان پله پله بالا می آیند تا روزی که خود رییس جمهوری شوند.

محمود احمدی نژاد با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن اظهار داشت: زن تجلی لطف خداوند، کانون مهرورزی و تولید همه ارزش های الهی و انسانی است.

احمدی نژاد با بیان این که انسان برای رسیدن به قله و اوج کمال خلق شده است، اضافه کرد: رسیدن به اوج کمال و خدایی شدن انسان ها جز با ایثار و گذشت از آنچه انسان را به زمین وصل می کند، امکان پذیر نیست.

وی با تاکید بر این که ماندگاری انسان، محصول ایثار و ایثار نیز محصول عشق و محبت است، ادامه داد: اساس خلقت، بر پایه لطف و محبت خداوند بوده که خمیرمایه و محور آن زن است.

احمدی نژاد با تاکید بر این که قلب زن، کانون عشق و جوشش محبت است، گفت: اگر دل مهربان زنان به واسطه عشقی که خداوند در وجود آنها نهاده است، نبود جامعه بشری بی معنا و جهنم بود.

وی با تاکید بر این که زن در همه جامعه ای محور است، اظهار داشت: موفقیت و به کمال رسیدن جامعه بشری مرهون و مدیون محبت، عشق و ایثار زنان است.

محمود احمدی نژاد سپس این سوال مطرح کرد که امروز جایگاه یک مادر که از همه وجود خود گذشته و سه فرزند معلول را نگهداری می کند بزرگتر و ماندگارتر است یا یک رییس جمهور کشور غربی؟

وی مهمترین مسوولیت زنان را انسان سازی و تربیت انسان های صالح برای جامعه برشمرد و گفت: همه ما باید قدر انسان بودن و فرصت استثنایی برای خدایی شدن را که خدا در اختیار ما قرار داده است، بدانیم.

رییس جمهوری با بیان این که مناصب اجتماعی برای رسیدن به کمال است نه برای سقوط، افزود: مردان و زنان باید به تشخیص خود که کار در خانه یا حضور در اجتماع آنها را به کمال می رساند، عمل کنند.

وی تصریح کرد: این گونه نیست که مرد حتما در جامعه کار کند و زن در خانه؛ چه بسا که حضور مردی در اجتماع او را از انسانیت ساقط می کند که در این صورت خانه نشینی او بهتر از حضور در اجتماع است.

وی با بیان این که اگر خداوند زن را خلق نمی کرد، دنیا جهنم بود خاطرنشان کرد: روز زن را آقایان باید جشن بگیرند و شکرگزار باشند که خداوند زن را آفریده است.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سالروز تولد حضرت زهرا (س) گفت: باید حضرت زهرا (س) باشد تا خلقت این عالم معنا پیدا کند چرا که خدا به پیامبر گفت که ˈ اگر تو نبودی دنیا را خلق نمی کردم و اگر زهرا نبود تو را خلق نمی کردم.

وی با تاکید بر وجود عشق و محبت در میان خانواده ها تصریح کرد: بسیاری از مشکلات ایجاد شده و موجود به واسطه نبود عشق و محبت است و اگر محبت و عشق باشد مشکلی وجود ندارد.

احمدی نژاد با تاکید بر این که اگر عشق نباشد میلیون ها ماده قانونی که برای صیانت از بنیان خانواده تصویب شده است، ارزشی ندارد، ادامه داد: قریب به اتفاق بزهکاری ها ناشی از خلاء های عاطفی است که میان افراد وجود دارد.

وی با بیان اینکه در برخی کشورها مردان و زنان همدیگر را رها می کنند، افزود: اگر عشق باشد، جامعه نیز سالم است.

احمدی نژاد با تقدیر از خدمات و تلاش های بانوان ایرانی تاکید کرد: باید مجسمه زنان های ایرانی را تک تک طلا گرفت.

وی با انتقاد از برخی تبعیض ها و مظالم به زنان تصریح کرد: برخی تبعیض ها و مظالم به زنان می شود که ارتباطی به دین ندارد و برخی هم از شنیدن اسم زن ناراحت می شوند در صورتی که اگر زن نبود خود آنها هم نبودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز