خبرگزاری کار ایران

احمدی‌نژاد به 11 همسر شهید آذربایجان شرقی، نشان ملی ایثار اعطا کرد

کد خبر : ۶۷۲۴۰

رییس‌جمهور در مراسمی به 12 پدر شهید استان آذربایجان شرقی که بیش از 2 فرزند خود را در راه آرمان‌های انقلاب فدا کردند، لوح تقدیر و سپاس تقدیم کرد.

ایلنا: رییس‌جمهور با اعطاء نشان ملی ایثار از مقام ۱۱ همسر شهید استان آذربایجان شرقی تجلیل کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا در آذربایجان شرقی، محمود احمدی‌نژاد در ابتدای جلسه استانی هیات دولت به ۱۱ همسر شهید استان آذربایجان شرقی که فرزندان شایسته‌ای تربیت کرده‌اند، نشان ملی ایثار اعطاء کرد.

رییس‌جمهور در سخنان کوتاهی با قدردانی از ایثار و فداکاری همسران شهدا در سراسر ایران و آذربایجان گفت: همسران شهدا با فداکاری تمام ایستادگی کرده و امانت شهدا را به نسل‌های بعد تحویل دادند.

احمدی‌نژاد گفت: باورم این است که اجر همسر شهید بسیار بالا‌تر از خود شهید است، چرا که همسر شهید سختی‌ها، سوز دل‌ها، غصه‌ها، صیانت‌کردن‌ها و ایثارگری‌ها را ده‌ها سال پس از همسر خود حفظ می‌کند.

رییس‌جمهور گفت: همسران شهدا، فرزندان آن‌ها را به خوبی تربیت کرده و اجازه نداده‌اند که بهانه‌ای پیدا شود تا راه شهیدان زیر سوال قرار گیرد و این کار بالا‌تر از خود شهادت است و شهدا هم مدیون والدین و به‌ویژه مادران خود هستند.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: همسر شهید قهرمان تاریخ است و همین‌ها هستند که ارزش‌های الهی و انسانی را حفظ کردند.

رییس‌جمهور همچنین پیش از شروع جلسه هیات دولت در مراسمی به ۱۲ پدر شهید استان آذربایجان شرقی که بیش از ۲ فرزند خود را در راه آرمان‌های انقلاب فدا کردند، لوح تقدیر و سپاس تقدیم کرد.

احمدی‌نژاد در این مراسم با بیان اینکه هر چه داریم از برکت ایثار ایثارگران است، گفت: راهی که با ایثار باشد، ماندگار خواهد بود و هر روز که بگذرد، نورانی‌تر و درخشان‌تر خواهد شد.

رییس‌جمهور گفت: دولت به والدین شهدا افتخار می‌کند و معتقدیم هر چه قدر در این کشور تلاش کنیم باز هم بدهکار شهدا و والدین مکرم آن‌ها هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز