خبرگزاری کار ایران

رییس جمهور از استقبال پرشور مردم تبریز قدردانی کرد

کد خبر : ۶۷۲۱۹

مردم به بهانه استقبال از خادمان خود طوفانی از امواج انسانی به راه انداخته بودند و همگی با نشاط و استوار با شعارهای خود به ما قوت قلب می دادند.

ایلنا- تبریز: رییس جمهور از حضور پرشور مردم تبریز در استقبال از "خادمان خود" قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، رییس جمهور در جلسه استانی هیأت دولت، با قدردانی از حضور مردم آذربایجان شرقی و تبریز در مراسم استقبال از "خادمان خود" اظهار داشت: مردم به بهانه استقبال از خادمان خود طوفانی از امواج انسانی به راه انداخته بودند و همگی با نشاط و استوار با شعارهای خود به ما قوت قلب می دادند.

محمود احمدی نژاد؛ فرصت خدمت به مردم را توفیق بزرگ الهی دانست و گفت: مردم آذربایجان بهترین مردم هستند و فرصت خدمت به این مردم و خوشحال و امیدوار كردن و برداشتن موانع و باز كردن گره‌ها از توفیقات عظیمی است كه باید به خاطر آن خدا را شكر گذار بود.

رییس جمهور با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم در مراسم استقبال تصریح کرد: مردم آذربایجان شرقی، تبریز و شهرهای اطراف سرشار از خوبی بزرگواری هستند و امروز در خیابان ها و استادیوم شور و هیجان وصف ناپذیری جریان داشت و خادمین خود را مورد محبت و لطف قرار داده و دفاع از انقلاب و نظام را فریاد می زدند و این نیز از نعمت های بزرگ الهی است كه باید به خاطر آن شكرگزار خداوند متعال بود.

احمدی نژاد اظهار داشت: با اینكه اكثر مردمی كه در مراسم استقبال حضور داشتند اعلام می كردند كه خبر قبلی از سفر استانی هیات دولت به شهر و استان خود نداشتند اما با حضور پرشور خود در خیابان ها و همچنین در اجتماع بزرگ در استادیوم حماسه ای خلق كردند.

رییس جمهور همچنین خاطر نشان كرد: در سفر چهارم بنا داشتیم كه به همه شهرستان های استان ها سفر كنیم اما بنا به دلایلی در سفرهای استانی فاصله و تاخیری افتاد و از اینكه مهلت نیست تا در همه شهرستان ها حضور یافته و با مردم ابراز ارادت كنیم از همه مردم شهرستان ها و روستاها عذرخواهی می كنم.

احمدی نژاد در ادامه اعضای هیات دولت و مدیران استانی را مورد خطاب قرار داد و با تقدیر از زحمات آنان اظهار داشت: باید قدر مردم را بدانید و چیزی بالاتر از كار و خدمت برای مردم و رفع مشكلات آنان لذت بخش و ماندگار نیست.

رییس جمهور در پایان جلسه هیات دولت با تعدادی از مادران شهید استان آذربایجان شرقی در فضایی صمیمی و سرشار از مهر و عاطفه دیدار و گفتگو كرد.

احمدی نژاد با تقدیر از فداكاری و ایثار مادران شهید گفت: شما افتخار همه عالم هستید و همه ملت و حتی تاریخ مدیون فداكاری و ایثار شماست.

رییس جمهور خاطر نشان كرد: شما مادران شهید مانند كوه استوار و محكم ایستاده اید و از آرمان و راه شهدا پاسداری كردید و دولت وظیفه خود می داند كه در خدمت شما باشد و به آن افتخار می كند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز