خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی نونهالان ایران:

برای شكست پاكستان به میدان می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۷۴

تمرین‌های منظم و برگزاری جلسات فنی در هر روز، نتیجه داد و تیم ما اكنون با تفاضل گل بهتر نسبت به پاكستان در صدر جدول قرار دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان ایران گفت: بازیكنان ما از روحیه بالایی برخوردار هستند و با هدف شكست دادن تیم ملی پاكستان وارد زمین خواهند شد تا مقتدرانه به دور بعد صعود كنند.

به گزارش ایلنا، حسین صالح اظهار داشت: تمرین‌های منظم و برگزاری جلسات فنی در هر روز، نتیجه داد و تیم ما اكنون با تفاضل گل بهتر نسبت به پاكستان در صدر جدول قرار دارد.

وی با اشاره به آمادگی تیم ملی پاكستان، تصریح كرد: قطعا بازی امروز ما با پاكستان یكی از سخت‌ترین بازی‌های تیم ایران در این رقابت‌هاست چراكه این تیم هم از نظر توان بدنی و هم از لحاظ قدرت پا به توپ بازیکنانش از سطح قابل قبولی برخوردار است.

سرمربی تیم ملی نونهالان درباره بازی دیروز ملی‌پوشان ما با قیرقیزستان نیز گفت: در نیمه اول بازی اگر چه با 4 گل تكلیف بازی را روشن كردیم اما از كار شاگردانم راضی نبودم و در بین دو نیمه برنامه‌های كادر فنی مجددا به آنها یادآوری شد كه با پیروی از دستورات در نیمه دوم علاوه بر ثمر به رساندن 5 گل دیگر به اهداف فنی خود نیز دست یافتیم.

صالح در پایان از عملكرد ملی‌پوشان نونهال در طول رقابت‌ها ابراز رضایت كرد و افزود: در مدت 3 ماهی كه این تیم را بدست گرفته‌ام با برگزاری 13 بازی تداركاتی و تمرین‌های ویژه، شناخت خوبی از بازیكنانم بدست آورده‌ام و در بازی با پاكستان از تمام قابلیت‌های آنها استفاده خواهیم كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز