خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در سپاه:

باید زمینه‌ حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود

کد خبر : ۶۷۱۷۳

ما نمی‌توانیم مصداق تعیین کنیم اما پاسداری از نظام اسلامی از وظایف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب خنثی شدن توطئه‌های سیاسی ـ اقتصادی دشمنان خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در جمع روحانیون زنجانی گفت: انتخاب عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری برای سال جدید، پاد زهری در برابر سناریوی توطئه‌های سیاسی و اقتصادی دشمنان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مقاومت مردم، مقابله با سناریوی اقتصادی است، افزود: حضور باشکوه و گسترده در انتخابات، مقابله با سناریوی سیاسی دشمنان محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: حضور حماسی و همه جانبه مردم در انتخابات می‌تواند زمینه لازم و پشتوانه قوی را برای انقلاب اسلامی در آینده فراهم کند.

وی با بیان اینکه انتخابات آینده نظام اسلامی برای دشمنان از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: حضور گسترده مردم در این انتخابات موجب خنثی شدن توطئه‌های سیاسی ـ اقتصادی دشمنان خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه در تاریخ انقلاب اسلامی نقش مردم به عنوان حرکت عمومی و آگاهانه در تثبیت بسیاری از ارزش‌ها مؤثر بوده است، افزود: نقش مردم برای مقابله با برخی تهدیدات و خطرات برجسته است.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم ایران در21 بهمن سال 57 خاطرنشان کرد: وقتی امام فرمودند، این حکومت نظامی باطل است و بر همه مردم واجب است به خیابان‌ها بریزند، مردم با درک اهمیت این موضوع، با حضور در صحنه زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حماسه 9 دی را از دیگر حماسه‌های مردم ایران عنوان کرد و افزود: پس از فتنه سال 88، حضور همه جانبه مردم و اعلام موضع از سوی مردم موجب شد تا بسیاری از توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی خنثی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی در ادامه اظهار کرد: پرچمداری از اسلام ناب با توجه به مردم سالاری دینی و توجه به این مهم، از تاکیدات در زمینه مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

وی با بیان اینکه تا زمانی که بشریت موضوع مردم سالاری دینی را متوجه نشود با مشکل مواجه می‌شود، افزود: زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) با توجه به همین زمینه فراهم می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه تفاوت بین نظام اسلامی با سایر نظام‌های جهانی را توجه به مردم سالاری دینی عنوان کرد و گفت: مرز بندی ایران با استکبار نیز درهمین امر تجلی پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه توجه به مردم سالاری دینی رسالت جهانی جامعه ما محسوب می‌شود، افزود: اهداف نظام اسلامی در سایه توجه به این امر محقق خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک بودن انتخابات بر ضرورت انتخاب فرد اصلح تاکید کرد و افزود: باید فردی را برای اداره کشور انتخاب کرد که توان اداره کشور را نیز داشته باشد.

وی با بیان اینکه مزایای دولت‌های گذشته باید در رئیس جمهور آینده باشد، خاطرنشان کرد: باید رئیس جمهور آینده از معایب دولت‌های پیشین به دور باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه رصد کردن وضعیت کشور را ضروری دانست و گفت: ما نمی‌توانیم مصداق تعیین کنیم اما پاسداری از نظام اسلامی از وظایف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه وظیفه فردی هر یک از افراد جامعه شرکت در انتخابات است، افزود: انتخاب درست وبه موقع وتاثیر گذار از ضروریات انتخابات در جمهوری اسلامی محسوب می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی همراهی با مقام معظم رهبری، مدیریت خوب و ارزشی بودن را از شرایط مورد انتظار رئیس جمهور آینده برشمرد و گفت: باید در انتخاب افراد به این ویژگی‌ها توجه شود.

وی بر ضرورت مراجعه به افراد قابل اعتماد و عالمان دینی برای انتخاب فرد اصلح تاکید کرد و گفت: مراجعه به این افراد و گروههای مرجع می‌تواند راهگشای مناسبی برای تصمیم گیری باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه بر ضرورت هوشمندی در برابر توطئه‌های دشمنان تاکید کرد و گفت: دشمن از همه توان برای خدشه زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه هوشمندی و آگاهی مردم و مسئولان در این زمینه ضروری است، افزود: برای برگزاری انتخاباتی پرشور باید زمینه‌های لازم برای حضور حداکثری وهمه جانبه مردم فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز