خبرگزاری کار ایران

اورژانس کشور اعلام کرد:

حوادث ویژه ترافیکی در هفته گذشته ۴۷۰ مصدوم برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۵۹

نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ پس از ارائه خدمات پزشکی به مصدومان، ۴۷۰ نفر را جهت دریافت مراقبت‌های تخصصی بیشتر به مراکز درمانی منتقل کردند.

ایلنا: مرکز هدایت عملیات بحران اورژانس کشور اعلام کرد: حوادث وی‍ژه پرتلفات در هفته گذشته بیش از ۴۷۰مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش ایلنا، مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور اعلام کرد: در ۱۲۵ حادثه ویژه رخ داده طی هفته گذشته که منجر به اعزام ۱۹۱آمبولانس و بیش از ۳۸۰ تکنسین اورژانس پیش بیمارستانی به محل حوادث شد. نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ پس از ارائه خدمات پزشکی به مصدومان، ۴۷۰ نفر را جهت دریافت مراقبت‌های تخصصی بیشتر به مراکز درمانی منتقل کردند.

براساس این گزارش، در ساعت ۱۶ و ۳۵ دقیقه، ۲ اردیبهشت ماه مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی البرز از تصادف وانت نیسان با پراید در محور شهرستان ساوجبلاع شهر جدید هشتگرد فاز ۴مطلع شد که بلافاصله ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی به محل اعزام، که اولین آمبولانس پس از ۴دقیقه به محل حادثه رسیده و ۱۰نفر مصدوم حادثه پس از اقدامات اولیه و تخصصی فوریتهای پزشکی به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) هشتگرد انتقال پیدا کردند.

بر پایه این گزارش، خوشبختانه با حضور به موقع و عملکرد مناسب نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ این حادثه فوتی نداشت.

مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور به هموطنان عزیز توصیه کرد: هنگام رخداد هر حادثه‌ای در صورت وجود مصدوم از اورژانس ۱۱۵ کمک بخواهید و برای کمک به مصدوم یا بیمار شرح حال اولیه را به کار‌شناس مربوطه ارائه کنید. همچنین تذکرات و دستورات تلفنی کار‌شناسان ۱۱۵ را تا رسیدن تیم‌های امدادی به دقت اجرا کرده و با تهیه کیف کمک‌های اولیه در منزل و خودرو برای مقابله با حوادث احتمالی آماده باشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز