خبرگزاری کار ایران

تولید نیروی انسانی و سرمایه اجتماعی؛ كاركردهای آموزش و پرورش است

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۲۷

نشست وزیر آموزش و پرورش با فرهنگیان اسكو همزمان با سفر رییس جمهوری در محل كانون فرهنگی؛ تربیتی فجر این شهرستان برگزار شد.

ایلنا: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تولید نیروی انسانی و سرمایه اجتماعی را دو کارکرد بنیادی آموزش و پرورش عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اسکو، فیروز رضایی در نشست وزیر آموزش و پرورش با فرهنگیان اسکو که بعداز ظهر روز گذشته (۸ اردیبهشت) همزمان با سفر رییس جمهوری در محل کانون فرهنگی؛ تربیتی فجر این شهرستان برگزار شد، گفت: کارکرد اول آموزش و پرورش برای همگان معلوم و روشن بوده اما کارکرد دوم تا حدودی ناشناخته مانده است.

وی افزود: ازجمله آثار ارتقاء سرمایه اجتماعی، افزایش و تعمیق نقش جامعه از طریق آموزش و پرورش در تحکیم بنیان‌ها و ساختار‌ها ی اساسی جامعه است.

رضایی یادآور شد: از لوازم تحقق این بعد از کارکرد آموزش و پرورش در گام اول مستحکم بودن بنیادهای آموزش و پرورش است. آموزش و پرورشی که در آن معلمان همانند کوه استوار و پرهیبت و همانند دریا زلال و همانند باران بخشنده باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در ادامه گفت: فرهنگیان از وزیر آموزش و پرورش می‌خواهند هدف والای دست یابی به آموزش و پرورش مستحکم را از افقی بالا‌تر پیگیری نموده و کار ناتمام را به اتمام برساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز