خبرگزاری کار ایران

رئیس كانون شوراهای اسلامی كار، كارخانجات مازندران:

بیش از نیمی از جمعیت استان مازندران زیرخط فقر زندگی میكنند

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۰۸

در شرایط كنونی بیش از نیمی از جمعیت استان مازندران زیر پوشش تامین اجتماعی هستند واین تعداد با توجه به اینكه از حداقل ها بلحاظ كم بودن دستمزد بهره می برند در زیرخط فقر زندگی می كنند.

رئیس کانون شوراهای اسلامی کار، کارخانجات مازندران گفت: بیش از نیمی از جمعیت استان مازندران بلحاظ کم بودن دستمزد در زیرخط فقر زندگی می‌کنند.

به گزارش ایلنا از ساری، میرعلی شیر افکن در دیدار نهادهای کارگری و بازنشستگی با استاندار مازندران با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری بعنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: در این سال از مسئولین استان انتظار می‌رود توجه ویژه ایی به کارگران داشته باشند زیرا کارگران با توجه به کثرت جمعیتی که دارند با حضور در پای صندوق رای می توانند حماسه‌ای بی نظیر خلق نمایند و در بحث اقتصادی هم این کارگران هستند که با کار وتلاش می‌توانند حماسه اقتصادی خلق نمایند.

وی با اشاره به اینکه همواره رهبر انقلاب توجه ویژه‌ای در چند سال اخیر در حوزه اقتصادی داشته‌اند یکی از وظایف اصلی مسئولین اتخاذ راهکار‌ها برای مهار تورم است.

نماینده کارگران مازندران تصریح نمود: کارگران همواره در همه عرصه‌های انقلاب ثابت نموده‌اند که از همه چیزخود برای این نظام می‌گذرند و حال نوبت مسئولین است که برای حیات کارگران و ادامه زندگی شرافتمندانه آنان از هیچ تلاشی دست بر ندارند.

شیر افکن با ارائه گزارشی از عملکرد کانون شوراهای اسلامی کار کارخانجات مازندران خبر از ۶۲ شورای فعال کارگری در استان داد و افزود: با یاری و همت اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی این تعداد در حال افزایش است.

وی در پایان با اشاره به اینکه تعداد بیمه شدگان اصلی در تامین اجتماعی مازندران بالغ بر ۵۲۰ هزارنفر در سطح استان است، یادآور شد: در شرایط کنونی بیش از نیمی از جمعیت استان مازندران زیر پوشش تامین اجتماعی هستند و این تعداد با توجه به اینکه از حداقل‌ها بلحاظ کم بودن دستمزد بهره می‌برند در زیرخط فقر زندگی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز