خبرگزاری کار ایران

جشنواره فرهنگی- ورزشی بانوان آمل برگزار می‌شود

کد خبر : ۶۷۰۶۳

همزمان با گرامیداشت ولادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته زن دومین جشنوراه فرهنگی – ورزشی بانوان مشاغل نهادها و ادارات آمل برگزار می‌شود.

ایلنا: همزمان با گرامیداشت ولادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته زن دومین جشنوراه فرهنگی – ورزشی بانوان مشاغل نهادها و ادارات آمل برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از آمل، مسئول کمیته امور بانوان و خانواده فرمانداری آمل در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، هدف از برگزای این جشنواره را توانمندسازی بانوان مشاغل در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی بیان کرد و گفت: این جشنواره برای دومین بار با همت کمیته امور بانوان، انجمن خبرنگاران آمل و نهادهای دولتی شهرستان آمل برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه در کنار جشنواره مسابقات ورزشی بین بانوان به اجرا درمی‌آید، اذعان داشت: این بانوان در سه رشته دوومیدانی، دارت و طناب‌کشی به رقابت هم می‌پردازند.

حق‌شناس با اشاره به اینکه تیم بانوان خبرنگاران آمل برای نخستین بار در این مسابقات شرکت می‌کنند، افزود: در این مسابقات بیش از یکصد نفر در سه گروه ورزشی انجام می‌شود.

به گفته وی: در این رقابت 87 نفر در رشته دو و میدانی، 19 تیم در طناب‌کشی و 69 نفر در رشته دارت به دیدار هم می‌روند.

این مسئول یادآور شد: در این جشنواره علاوه بر برگزاری مسابقات ورزشی دیگر گروه بانوان با انواع ترشیجات محلی، شیرینی‌جات خانگی، آش و صنایع دستی دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند.

حق‌شناس خاطرنشان کرد: در پایان این جشنواره به گروه‌های اول، دوم و سوم سه رشته ورزشی جوایز نقدی به همراه لوح سپاس تقدیر به عمل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز