خبرگزاری کار ایران

سرمربی تویودا:

امروز کم اشتباه بودیم

کد خبر : ۶۷۰۳۰

امروز بازیکنان ما بهترین بازی خود را به نمایش گذاشتند و نقطه قوت ما کم اشتباه بودن مان بود.

سرمربی تیم تویودا ژاپن بعد از پیروزی مقابل هند گفت: امروز بازیکنان ما بهترین بازی خود را به نمایش گذاشتند و نقطه قوت ما کم اشتباه بودن مان بود.

به گزارش ایلنا، تاکایوکی یاشوهارا که تیمش باید برای رده پنجم به مصاف قزاقستان برود در مورد بازی امروز گفت: امروز از هیچ کدام از توپ های سرعتی امتیاز نگرفتیم و این موضوع برای بازی بعد برای ما مشکل ساز می شود.

وی افزود: شماره 7 تیم هندی امروز بسیار عالی کار کرد و وزنه تیمش بود. هندی ها امروز توپ های قدرتی ما را توپگیری می کردند اما در جاهای خالی ضعیف بودند. دریافت هایشان هم خوب نبود و توپ به خوبی به پاسور نمی رسید. به هر حال از بازیکنانم راضی ام چون امروز تمرکز خوبی داشتند و خوب بازی کردند.

یاشوهارا در مورد تیم قزاقستان هم گفت: دومین بار است که با قزاق ها بازی می کنیم. آنها قد بلندتر از ما هستند. سعی می کنیم مقابل توپ های سرعتی آنها توپگیری کنیم و ارتباط خوبی بین دفاع روی تور و دریافت ها داشته باشیم.

هدکی اوکاموتو کاپیتان تیم تویودا هم در مورد این بازی گفت: قبل از این بازی با هم تیمی هایمان صحبت کردیم که امروز ارتباط خوبی را داشته باشیم. در ست اول خوب نبودیم اما در ست های بعد این ارتباط بهتر شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز