خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خبر داد:

كشف 60 كیلو مواد مخدر و دستگیری 5 قاچاقچی در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۹۳

ماموران انتظامی شهرستان های شهرضا و نایین استان اصفهان در چند عملیات ویژه موفق به كشف 60 كیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاك و دستگیری 5 قاچاقچی مواد شدند.

اصفهان- ایلنا: 60 كیلوگرم مواد مخدر کشف و 5 قاچاقچی در اصفهان دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان های شهرضا و نایین استان اصفهان چندین عملیات ویژه را در برخورد با مجرمان و قاچاقچیان مواد مخدر در محورهای ورودی این شهرستان ها به اجرا گذاشتند.

سرهنگ حسین رضایی افزود: در این عملیات ها كه در 24 ساعت گذشته انجام شد ماموران گلوگاه شهید امامی شهرستان شهرضا حین كنترل خودروهای عبوری در محل ایست و بازرسی موفق به كشف 52 كیلو گرم مخدر از نوع تریاك و دستگیری 4 قاچاچی مواد شدند.

این مقام مسئول در ادامه عنوان داشت: در عملیاتی دیگر كه توسط ماموران ایست و بازرسی شهید شرافت نایین به اجرا درآمد عوامل انتظامی این شهرستان به یكدستگاه خودرو پژو 405 به رانندگی فردی" 30 ساله" مشكوك و آن را متوقف كردند.

سرهنگ رضایی اظهار داشت:در بازرسی از خودروی یاد شده مقدار 7 كیلو 550 گرم مواد مخدر از نوع حشیش كشف و متهم مربوطه دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در پایان خاطر نشان كرد: متهمان بهمراه مواد مخدر مكشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز