خبرگزاری کار ایران

بخش اعظمی از مطالبات کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی پرداخت شد

کد خبر : ۶۶۹۷۸

با دستور رییس سازمان جهاد کشاورزی در دو سال گذشته در مصرف آب و برق صرفه جویی30 الی 40 درصدی و در مصرف کاغذ صرفه جویی 70 درصدی در داخل این سازمان صورت پذیرفته است.

ایلنا- تبریز: مدیر امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته علیرغم محدودیت های اعتباری در بخش اعتبارات هزینه ای موفق به پرداخت بخش اعظمی از مطالبات سازمانی کارکنان از سالهای گذشته بودیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عدیل باقرزاده در گفتگو با خبرنگاران افزود: با ترمیم اعتبارات در روزهای آخر سال گذشته و هفته اول سالجاری با پرداخت هایی که در روزهای ششم و هفتم فروردین داشتیم سعی کردیم میزان پرداخت های سازمان جهادکشاورزی را با سایر دستگاه های اجرایی همتراز کنیم.

وی از موفق بودن طرح های صرفه جویی در سازمان نیز خبرداد و ادامه داد: با توجه به اینکه با دستورات رییس سازمان در دو سال گذشته در مصرف آب وبرق صرفه جویی 30 الی 40 درصدی و در مصرف کاغذ صرفه جویی 70 درصدی در داخل سازمان صورت پذیرفته که امیدوارم بتوانیم با همراهی همه پرسنل سازمان در تحقق منویات مقام معظم رهبری در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی قدمهای موثری برداریم.

باقرزاده با بیان اینکه امیدواریم در سال 1392 با اجرای موفق طرح های بخش، حماسه کشاورزی در استان رقم بخورد افزود: بایستی به پرسنل سازمان مژده دهم که در سال91 در رتبه بندی تحقق ده برنامه تحول اداری این سازمان توانست رتبه خود را ازسطح خوب به سطح عالی ارتقاء دهد ودر بین 57 دستگاه اجرایی آذربایجان شرقی از بعد شاخصه های عمومی رتبه ششم و از بعد شاخصه های اختصاصی رتبه شانزدهم را کسب نماید.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز