خبرگزاری کار ایران

از باشگاه و سازمان لیگ و سپاهان ممنونم؛

مهدوی‌کیا: دوست نداشتم یک تعویض تیم در فینال از بین برود

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۵۵

امیدوارم تیم فوتبال پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود تا در روز خداحافظی من از میادین فوتبال یک خاطره خوش برای من و همه هواداران پرسپولیس رقم بخورد.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از مسوولان سازمان لیگ و باشگاه سپاهان تشکر می‌کنم که با پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای مراسم خداحافظی من موافقت کردند.

به گزارش ایلنا، مهدی مهدوی‌کیا افزود: از پیگیری‌های محمد رویانیان درباره خداحافظی بنده تشکر می‌کنم و امیدوارم تیم فوتبال پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود تا در روز خداحافظی من از میادین فوتبال یک خاطره خوش برای من و همه هواداران پرسپولیس رقم بخورد.

مهدوی‌کیا در ادامه گفت: از موافقت باشگاه سپاهان و ریاست سازمان لیگ با پیشنهاد پرسپولیس که مد نظر خودم هم بود، تشکر می‌کنم. اینکه قرار است قبل از شروع بازی رسمی 5دقیقه بازی برگزار شود، 5 دقیقه هم به دور خداحافظی و مراسم اختصاص داده شود، از دیدگاه من برنامه خوبی است که ظاهرا مسوولان صدا و سیما نیز در نشست با سازمان لیگ این موضوع را پوشش خواهند داد.

مهدوی‌کیا در پایان گفت: شاید برخی تصور کنند بهتر بود بنده در بازی رسمی پرسپولیس و سپاهان به میدان می‌رفتم و پس از آن تعویض می‌شدم اما باید بگویم از نگاه بنده قهرمانی پرسپولیس و سربلندی هواداران بسیار مهم است. هرگز دوست نداشتم بخواهم 5 دقیقه یا بیشتر از آن و حتی 30 دقیقه بازی کنم و پس از آن تعویض شوم.

وی تاکید کرد: اینگونه یک تعویض تیم عملا از بین می‌رفت و اگر بازی به 120 دقیقه کشیده شود و یا در 90 دقیقه نیاز به تعویض‌های اجباری باشد، دچار مشکلاتی می‌شدیم. بنابراین هرگز دوست نداشتم پرسپولیس به خاطر من در بازی فینال آسیب ببیند. از باشگاه سپاهان و سازمان لیگ که با این موضوع موافقت کردند نیز تشکر می‌کنم و امیدوارم در نهایت جام قهرمانی را به هواداران هدیه کنیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز