خبرگزاری کار ایران

هنوز می‌توان لواندوفسکی را خرید؛

فرگوسن: فینال تمام آلمانی در ومبلی هیجان‌انگیز است

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۴۶

فکر می‌کنم سران دورتموند ترجیح می‌دهند لواندوفسکی را تا پایان قراردادش نگه داشته و یا او را به تیم دیگری به جز بایرن منتقل کنند.

سرمربی اسکاتلندی تیم فوتبال منچستر یونایتد امیدهای زیادی دارد تا بتواند روبرت لواندوفسکی گلزن لهستانی دورتموند را به رختکن شیاطین سرخ منتقل کند.

به گزارش ایلنا، سر الکس فرگوسن در این باره گفت: اگر بازیکنان خوب و ایده‌آلی سر راهت قرار بگیرند، باید همیشه آماده باشید تا برای جذب آنها دست به کار شوید. زمانی که بازیکن مد نظر کیفیت مورد نیاز را داشته باشد، می‌توان برای هر بازیکنی در رختکن تیمت فضا و جا پیدا کنید.

وی ادامه داد: من مطمئن نیستم لواندوفسکی به بایرن مونیخ فروخته شود. هواداران دورتموند از این اتفاق خوشحال نخواهند شد و بعید می‌دانم سران دورتموند هم ستاره خود را به حریف رودررو بفروشند.

سرمربی منچستر یونایتد تاکید کرد: فکر می‌کنم  سران دورتموند ترجیح می‌دهند لواندوفسکی را تا پایان قراردادش نگه داشته و یا او را به تیم دیگری به جز بایرن منتقل کنند.

فرگوسن در ادامه در مورد شانس دورتموند برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: اگر داور اجازه می‌داد (داور بازی یونایتد- مقابل رئال)این ما بودیم که حالا مقابل دورتموند قرار می‌گرفتیم و شاید می‌توانستیم عملکرد خوبی هم داشته باشیم. البته دورتموند هم تیم خوبی است.

وی در ادامه افزود: هدف ما برای فصل آینده این است که عملکرد بهتری در اروپا داشته باشیم و شاید در این مسیر یکی - دو بازیکن هم جذب کنیم ولی یک فینال تمام آلمانی برای رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا هیجان‌انگیز خواهد بود.

فرگوسن همچنین یادآور شد: من گفته بودم دورتموند در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان موفق خواهد بود. آنها رکوردی باور نکردنی مقابل بایرن دارند. این بر خلاف چیزی است که جدول لیگ آلمان می‌گوید ولی در صورتی که دو تیم آلمانی به فینال برسند، شاهد تکنوازی بایرن نخواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز