خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده مرزبانی ناجا خبر داد؛

افزایش ۱۰۱ درصدی کشفیات سوخت قاچاق در مرزهای کشور

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۳۵

ماموران مرزبانی با ۸۶ هزار و ۷۶۸ مورد گشت زنی و ۷۳ هزار مورد کمین و ردزنی ۲۲۹ هزار و ۹۸۶ پاکت سیگار کشف کردند.

ایلنا: معاون هماهنگ کننده مرزبانی ناجا با اشاره به کشف دو میلیون و ۶۶۸ هزار و ۹۵۴ لیتر سوخت قاچاق طی یک ماه گذشته در مرزهای کشورمان از افزایش ۱۰۱ درصدی کشفیات سوخت قاچاق نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار «سید عباس عطایی» گفت: ماموران مرزبانی طی یک ماه گذشته موفق به کشف هشت تن و ۵۴۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند.

وی افزود: در این مدت نیز ۲ هزار و ۷۶۸ عابر غیرمجاز و متجاوز مرزی دستگیر و به همراه ۳۳ هزار و ۸۰۰ تن از آنان نیز که در ماه‌های گذشته دستگیر شده بودند، از کشور طرد شدند.

معاون هماهنگ کننده مرزبانی ناجا ادامه داد: ماموران مرزبانی با ۸۶ هزار و ۷۶۸ مورد گشت زنی و ۷۳ هزار مورد کمین و ردزنی ۲۲۹ هزار و ۹۸۶ پاکت سیگار کشف کردند.

عطایی اظهار داشت: مرزداران درماه گذشته طی ۱۷ مورد درگیری با اشرار ۹ تن از آنان را به هلاکت رساندند.

معاون هماهنگ کننده مرزبانی ناجا در خاتمه از کشف دو میلیون و ۶۶۸ هزار و ۹۵۴ لیتر سوخت قاچاق طی یک ماه گذشته توسط مرزداران کشورمان خبر داد و گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۰۱ درصد افزایش نشان داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز