خبرگزاری کار ایران

مرادی اعلام کرد؛

بهره برداری از فاز دوم دهکده کوثر در منطقه ۲۲؛ به زودی

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۰۵

فاز اول دهکده کوثر فعالیت خود را با ۱۵ نفر آغاز کرده و اکنون ۲۰ نفر در آن اشتغال دارند اما فضای آن برای اشتغالزایی ۱۰۰ نفر ظرفیت دارد.

ایلنا: فاز دوم دهکده کوثر در محدوده شمال غربی پایتخت با مساحت ۵ هزار متر مربع تا ۶ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حسین مرادی شهردار منطقه در این باره گفت: «مرکز اشتغال زایی و مهارت آفرینی کوثر مشتمل بر ۲ فاز و مساحت آن ۱۰ هزار متر مربع است. فاز اول این فضا که با هدف اشتغال زایی و توانمند سازی زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های بی‌بضاعت و نیازمند است، از اسفند ماه سال ۱۳۹۱ به بهره برداری رسیده و مساحتی بالغ بر ۵ هزار متر مربع دارد. ۴ سوله با عناوین سالن برش و طراحی، سالن دوخت، سالن اداری و نمازخانه و سالن ناهار خوری در فاز اول این مجموعه وجود دارد و در فضای بیرونی آن نیز سرویسهای بهداشتی و فضای ورزشی قرار گرفته است.»

وی افزود: «فاز اول دهکده کوثر فعالیت خود را با ۱۵ نفر آغاز کرده و اکنون ۲۰ نفر در آن اشتغال دارند اما فضای آن برای اشتغالزایی ۱۰۰ نفر ظرفیت دارد. زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های بی‌بضاعت و نیازمندان در گروههای سنی بین ۲۵ تا ۵۰ سال گروههای هدف دهکده کوثر هستند. فاز اول دهکده کوثر در فاز غربی بوستان چیتگر، همجوار با ایستگاه مترو ایران خودرو قرار دارد و فاز دوم آن نیز با مساحت ۵ هزار متر مربع در مجاورت فاز اول به بهره برداری خواهد رسید.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز