خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه استان قزوین:

صهیونیست ها با دروغ پردازی در رسانه ها افکار عمومی را هدایت می کنند

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۸۸

امروز کنترل رسانه ها به عنوان مؤثرترین ابزار مدیریت افکار عمومی جهان در دست صهیونیست ها است و این کانون های قدرت با فیلتر کردن اخبار، تنها به خبری اجازه انتشار می دهند که خود می خواهند.

 فرمانده سپاه استان قزوین گفت: امروز کنترل رسانه ها به عنوان مؤثرترین ابزار مدیریت افکار عمومی جهان در دست صهیونیست ها است و این کانون های قدرت با فیلتر کردن اخبار، تنها به خبری اجازه انتشار می دهند که خود می خواهند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز، سردار سالار آبنوش در نشست عاشقان ولایت که با حضور جمعی از بسیجیان و فرماندهان پایگاه های بسیج در تالار شهر الوند برگزار شد با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، عنوان داشت: دلیل گرامی داشت این هفته به این خاطر است که شهید مطهری یک معلم تربیتی بود و انبیاء و اولیایی الهی نیز برای تربیت انسان ها آمدند.

 وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به جایگاه بسیج در انقلاب، ابراز داشت: جایگاه بسیج، یک جایگاه تعیین کننده و مؤثر است و همین تاثیرگذار بودن بسیج است که باعث شده دشمن بخواهد تحرکات آن را زیر نظر داشته باشد و بسیج را مورد رصد قرار دهد. فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین افزود: برخی این موضوع را به اشتباه می گیرند و فکر می کنند اگر دشمن بسیج را رصد می کند به دلیل وجود ایرادات در آن است، اما اینطور نیست. بلکه رصد دشمن به دلیل اهمیت بسیج و بسیجیان است.

 آبنوش گفت: امروز شجره طیبه صالحین با رسالت تربیت نیروهای ارزشی و باتدبیر در بسیج تشکیل شده است. وی ادامه داد: شجره طیبه بسیج به عنوان یک موهبت الهی است که جایگاه آن روز به روز در حال ارتقا است.

 فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: اگر بسیج را مجموعه ای از یک قطار بدانیم ریل های این قطار همان شجره طیبه صالحین است.

 وی در ادامه با اشاره به بررسی شجره طیبه صالحین بسیج در رسانه های استکبار، گفت: امروز دشمن در حال بررسی این ساختار است تا بتواند به مقابله با این حرکت دست بزند و این از اهمیت شجره طیبه صالحین است.

 سردار آبنوش افزود: امروز کنترل رسانه ها به عنوان مؤثرترین ابزار مدیریت افکار عمومی جهان در دست صهیونیست ها است و این کانون های قدرت با فیلتر کردن اخبار، تنها به خبری اجازه انتشار می دهند که خود می خواهند.

 وی اذعان داشت: هنر رسانه های استکباری این است که با مخلوط کردن راست و دروغ، اعتماد مخاطبان را به خود جلب می کنند و اندیشه های خود را به افکار عمومی القا می کنند.

 فرمانده سپاه استان قزوین با اشاره به تلاش های استکباربرای ضربه زدن به اسلام، گفت: در طول این 1400 سال که از ظهور اسلام می گذرد از هر ابزار و روشی بهره بردند تا اسلام را نابود کنند، اما هرگز به این هدف خود نرسیدند.

وی ادامه داد: اگر کربلا نبود، اگر امام حسین(ع) نبود و اگر نبود حضرت زینب(س)، اسلام به بایگانی تاریخ می رفت.

 آبنوش افزود: اگر می بینید در برخی از مسائل مشکلاتی است این به دلیل برخی برداشت های غلط از اسلام است و این ضعف افراد است نه اسلام.

 فرمانده سپاه استان با اشاره به وقایع دوران پس از پیروزی انقلاب ابراز داشت: پیروزی انقلاب اسلام در نگاه اول به آسانی به دست آمد و در مدت کوتاهی اولین انتخابات صورت گرفت و در همین مدت کوتاه شورای خبرگان قانون اساسی تشکیل شد.

وی ادامه داد: خبرگان قانون اساسی زمانی که بخشی از اصول قانون اساسی را نوشتند و زمانی که به اصل ولایت فقیه در قانون رسیدند به یک باره می بینیم دشمنان اسلام  کشور را  دچار هرج و مرج قرار دادند آبنوش افزود: دولت موقت استعفا می دهد، گروه های جدایی طلب در گوشه و کنار کشور کار خود را شروع می کنند تا با فشارآوردن به نظام مانع ورود این اصل به قانون اساسی شوند.

 فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین افزود: باید نسل امروز بداند که چرا دشمن با ما در جنگ است و باید تاریخ برای مردم بازگو شود این تحریم ها و ترور ها و جنگ 8 ساله از زمانی شروع شد که اصل ولایت فقیه در قانون اساسی قرار گرفت. آبنوش تصریح کرد: دشمنان از غدیر و فرهنگ غدیر می ترسند و انقلاب اسلامی این فرهنگ را زنده کرد و ما امروز وارث این فرهنگ هستیم.

 وی ادامه داد: ولایت فقیه همان غدیر است و ما پای این عقیده ایستاده ایم و کسانی که مخالف ولایت فقیه هستند و این دشمنی ها را با ملت ما می کنند همان جنس آدم هایی هستند که در صخیفه حضور داشتند.

 سردار آبنوش، گفت: سیره شهدا حافظ انقلاب است و اگر مبنا و ریشه تفکر ما دفاع مقدس باشد و سیره شهدا باشد ما نیز به عنوان حافظان ولایت خواهیم بود. وی در ادامه گفت: با مطالعه وصیت شهدا می بینیم که شهدا چطور مردم را به دفاع از ولایت دعوت کرده اند، و شجره طیبه صالحین بسیج باید در این مسیر سیره شهدا گام بردارد فرمانده سپاه استان افزود: سیره شهدا به عنوان امانتی است بر دستان ما و ما باید پاسداران این سیره باشیم.

 وی با اشاره به سیاسی بودن اسلام، ابراز داشت: حضرت امام خمینی(ره) کمتر جایی است که قسم خورده است اما زمانی که به موضوع اسلام و سیاست میرسد می گوید ولله اسلام تمامش سیاسی است و ایناهمیت موضوع ر نشان می دهد آبنوش گفت: این بدان معنا است که راه رفتن ما و گفتار ما و هر کاری که یک مؤمن انجام میدهد سیاسی است.

 سردار فرماندهی سپاه استان قزوین در ادامه اذعان  داشت: نباید از تجهیزات دشمن ترسید زیرا چیزی ما داریم که دشمن ندارد و آن کربلا و حادثه عاشورا است.

 وی با اشاره به انتخابات سال جاری، بیان کرد: معیار و انتخاب افراد باید این باشد که تا چه میزان فرد اصلح است و اصلح ترین فرد انتخاب شود.

 آبنوش در پایان گفت: باید از تخریب افراد اجتناب کرد و اگر کسی حرفی دارد با ارایه مدرک آن را عنوان کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز