خبرگزاری کار ایران

ابوالفضل اقبالی:

دستاوردهای «همایش مادری» در اختیار مجموعه مدیریتی کشور قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۸۱

از بین تمامی آثار ارسال شده از سراسر کشور، ۱۵۴ مقاله تأیید شده‌اند که چکیده آن‌ها در کتاب «چکیده مقالات» و مشروح آن‌ها در قالب لوح فشرده روز همایش ارائه می‌شود. همچنین حدود ۲۵ مقاله نیز به عنوان مقالات بر‌تر انتخاب شده‌اند که در کتاب «مجموعه مقالات همایش» طی دو ماه آینده به چاپ می‌رسد و روانه بازار می‌شود.

ایلنا: همایش «مادری و زن تراز انقلاب اسلامی» با حضور جمعی از علما، اساتید، کار‌شناسان و فعالان حوزه زنان و خانواده و عموم مردم، روز سه شنبه دهم اردیبهشت سال جاری، ساعت ۸ الی ۱۸ صبح در تالار ابن خلدون دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، این همایش ملی با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا زیبایی‌نژاد، محمدتقی کرمی، محمدرضا جوادی یگانه، فریبا علاسوند، صادق مهدوی، مسعود جان بزرگی، مهدی منتظر قائم، طاهره همیز، مریم رفعت جاه و...، ساعت ۸ صبح روز سه شنبه، ۱۰/۰۲/۱۳۹۲ در تالار ابن خلدون دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، واقع در بزرگراه جلال آل احمد‏، بعد از پل گیشا، جنب بیمارستان شریعتی برگزار خواهد شد و تا ساعت ۱۸ آنروز ادامه خواهد داشت.

دبیر همایش «مادری و زن تراز انقلاب اسلامی»، در تشریح بخشی از برنامه‌های روز همایش اعلام کرد: از بین تمامی آثار ارسال شده از سراسر کشور، ۱۵۴ مقاله تأیید شده‌اند که چکیده آن‌ها در کتاب «چکیده مقالات» و مشروح آن‌ها در قالب لوح فشرده روز همایش ارائه می‌شود. همچنین حدود ۲۵ مقاله نیز به عنوان مقالات بر‌تر انتخاب شده‌اند که در کتاب «مجموعه مقالات همایش» طی دو ماه آینده به چاپ می‌رسد و روانه بازار می‌شود.

ابوالفضل اقبالی افزود: ۱۵ مصاحبه نیز با استادان حوزه و دانشگاه درباره «زن و خانواده» انجام شده که این مصاحبه‌ها نیز منتشر می‌شوند. علاوه بر آن ویژه‌نامه ۱۵۰ صفحه‌ای به قلم بیشتر نخبگان حوزه زن و خانواده را منتشر می‌کنیم که روز همایش به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود. برگزاری کارگاه مادری با عنوان «مهارت‌های مادری» از سوی دکتر همیز، و همچنین نمایشگاه کتابی با موضوع «زن و خانواده» از دیگر برنامه‌های روز همایش خواهد بود.

وی با اشاره به طراحی نرم‌افزار «مادری»، اظهار کرد: این نرم‌افزار چند رسانه‌ای در قالب متن، عکس و فایل کتاب و برنامه‌های سخنرانی روز همایش به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود. علاوه بر آن سایت «مادری» به آدرس www.madari.ir  افتتاح می‌شود که پس از برگزاری همایش به عنوان سایت «سبک زندگی مادران انقلاب اسلامی» ادامه کار می‌دهد که این سایت هم از جنبه خبری برخوردار است و هم جنبه تحلیلی و توصیفی.

دبیر همایش «مادری و زن تراز انقلاب اسلامی» با اشاره به سلسله همایش‌های برگزار شده با موضوعات مرتبط با محورهای همایش، گفت: این همایش‌ها در مکان جبهه فکری انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها برگزار شد و نتیجه راهبردی این نشست‌ها نیز در قالب ویژه‌نامه یا کتاب منتشر می‌شود و در اختیار مجموعه مدیریتی نظام جمهوری اسلامی قرار می‌گیرد.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.madary.ir  و www.madaree.ir  و یا به آدرس دبیرخانه همایش: تهران – خیابان نجات اللهی – خیابان اراک – کوچه شهریور – بن بست دوم غربی – پلاک ۱ مراجعه و با تلفن: ۰۲۱۸۸۹۴۶۷۰۵ و ۰۹۱۲۲۶۳۲۲۴۵ و فکس: ۰۲۱۸۸۹۴۶۷۰۶ تماس برقرار کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز