خبرگزاری کار ایران

فریده رشیدی:

اسپانیا و تونس موفقیت در مکزیک را تضمین می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۲۰

تورنمنت بین‌المللی اسپانیا به عنوان اولین محک هوگوپوشان اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جهان محسوب می‌شود

بانوی ملی‌پوش تکواندوکار وزن یک کشورمان گفت: حضور در دو تورنمنت بین‌المللی اسپانیا و تونس شرایط درخشش هوگوپوشان ما را در رقابت‌های قهرمانی جهان مکزیک فراهم می‌کند.

به گزارش ایلنا، فریده رشیدی که قرار است به همراه دیگر هوگوپوشان ایرانی راهی دو تورنمنت اسپانیا و تونس شود، با بیان این مطلب افزود: پس از گذراندن 4 مرحله تمرینات فشرده و مستمر زیر نظر برترین مربیان داخلی و با توجه به نخستین تجربه حضورم در رقابت‌های برون مرزی، امیدوارم با عملکردی قابل قبول نتیجه‌ای درخشان را دراین دو دیدار معتبر به دست آورم.

وی درباره برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی کادر فنی تیم ملی برای افزایش سطح آمادگی هوگوپوشان گفت: با توجه به انتخاب بهترین مربیان داخلی به عنوان اعضای کادر فنی تیم ملی از سوی فدراسیون برای هدایت ملی‌پوشان، تاکنون نتایج قابل قبولی شامل حال تیم ملی کشورمان شده که امیدوارم با ادامه این روند و استفاه بیشتر از تجارب مربیان، شاهد مدال‌آوری بیشتری از سوی تکواندوکاران کشورمان در مسابقات پیش رو باشیم.

رشیدی درباره سطح برگزاری رقابت‌های اسپانیا اظهار داشت: تورنمنت بین‌المللی اسپانیا به عنوان اولین محک هوگوپوشان اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جهان محسوب می‌شود که درخشش در این رقابت‌ها ضامن کسب نتیجه‌ای در شأن تکواندوی ایران در رقابت‌های بین‌المللی تونس و پس از آن قهرمانی جهان مکزیک خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز