خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در دیدار مسئولان سپاه:

مراقب باشید راهی را که از ابتدا شروع کردید با‌‌ همان نیت و خلوص ادامه دهید

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۶۵

عزت و قدرتی که امروز داریم با آن همه پیش‌آمد‌ها و خطرات، چیزی جز عنایت خداوند متعال و توجه خاص امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و خلوص نیت کسانی که در این برنامه‌ها خدمت می‌کردند، نیست.

یکی از مراجع عظام تقلید گفت: کسانی می‌توانند پرچم اسلام را در دست بگیرند که خود عامل به احکام اسلام و حافظ منافع مردم و مملکت باشند.

به گزارش ایلنا، فرمانده سپاه استان قم به همراه جمعی از مسئولان عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران با حضور در دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی با این مرجع تقلید دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار که در آستانه هفته عقیدتی سیاسی سپاه صورت گرفت، سردار مهدوی‌نژاد فرمانده‌ سپاه قم، گزارشی از برنامه‌های این هفته و فعالیت‌های سپاه پاسداران ارائه داد.

آیت الله صافی گلپایگانی نیز در این دیدار با تقدیر و تشکر از فعالیت‌های سپاه گفت: الحمدلله برادران ما در سپاه از روز اول با نیت خالص و برای دفاع از دین وارد شدند و الان هم بر‌‌ همان خط اول هستند و ان‌شاء الله تا آخر در همین مسیر حرکت خواهند کرد.

وی در ادامه این دیدار با اشاره به خطراتی که بعد از انقلاب برای نظام اسلامی پیش آمد، بیان کرد: عزت و قدرتی که امروز داریم با آن همه پیش‌آمد‌ها و خطرات، چیزی جز عنایت خداوند متعال و توجه خاص امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و خلوص نیت کسانی که در این برنامه‌ها خدمت می‌کردند، نیست.

آیت الله صافی با اشاره به دفاع مقدس و فداکاری سربازان اسلام اضافه کرد: این برای همه عبرت است که جمعیتی در آن وضعیت حاضر شدند و از جان خود برای حفظ نظام اسلامی و پاسداری از حدود و ثغور دین گذشتند و موجبات بقاء نظام اسلامی را فراهم آوردند.

وی به هفته عقیدتی سیاسی اشاره کرد و گفت: همه کسانی که در این راه قدم گذاشتند و فداکاری کردند، همه‌اش برای همین اظهار عقیده بود. همه آمدند تا عقیده‌ها ثابت و صحیح بماند. همه ایثار و از خودگذشتگی نشان دادند تا دین و مذهب باقی بماند و از این به بعد هم باید کسانی باشند که فداکارانه از دین و مرزهای آن دفاع کنند.

این مرجع تقلید با تأکید بر حفظ حدود و ثغور دین مردم ادامه داد: کسانی می‌توانند پرچم اسلام را در دست بگیرند که خود عامل به احکام اسلام و حافظ منافع مردم و مملکت باشند.

وی با بیان اینکه افتخار شما باید پرچم‌داری اسلام باشد، اضافه کرد: مراقب باشید راهی را که از ابتدا شروع کردید با‌‌ همان نیت و خلوص ادامه دهید، به ویژه امر به معروف و نهی از منکر را فراموش نکنید که ان‌شاء‌الله اسباب خوشحالی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و نصرت الهی بیشتر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز