خبرگزاری کار ایران

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان ایلام:

رویکرد جامعه محوری پلیس جلوه مردم سالاری عملی است

کد خبر : ۶۶۷۴۷

پلیس باید با مردم باشد تا بتواند نیازهای واقعی آنان را درک و از میزان رضایت آنها از عملکرد خود مطلع شود.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان ایلام رویکرد جامعه محوری پلیس را جلوه مردم سالاری علمی دانست و گفت: پلیس باید با مردم باشد تا بتواند نیازهای واقعی آنان را درک و از میزان رضایت آنها از عملکرد خود مطلع شود.

به گزارش ایلنا سرهنگ "شریف کاکاوند" با اشاره به بیان این مطلب گفت:نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نه می خواهد ونه می تواند به تنهایی نظم و امنیت را در جامعه برقرار نماید بلکه این سازمان در جهت برقراری نظم و امنیت نیازمند واقعی کمک و حمایت مردم است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان ایلام جامعه محوری پلیس را جلوه خدمت گذاری واقعی و مردم سالاری عملی دانست و افزود:خدمتگذاری واقعی از آن جهت که پلیس در تعاملات مستقیم خود با مردم به خوبی نیاز های واقعی آنها را درک و مناسب ترین خدمت را به آنها ارائه می نماید وجود دارد.

وی یاد آور شد: آنچه مسلم است این است که پلیس نباید و نمی تواند به تنهایی بار مسئولیت تامین نظم و امنیت را در جامعه به دوش بکشد و از همین رو کارکنان نیروی انتظامی باید بیش از آنچه کرده اند تلاش کنند تا شهروندان را در تمامیت کار پلیس مشارکت دهند.

نیروی انتظامی به منزله سازمانی است که از بطن مردم برای خدمت گذاری به مردم برخاسته است،پلیس از مردم و برای مردم است و باید با مردم باشد تا بتواند نیازهای واقعی آنان را درک و از میزان رضایت آنها از عملکرد خود مطلع شود.

وی با قدردانی از تعامل واعتماد مردم استان به خدمتگزاران خود درپلیس استان گفت:تماس های مردمی با سامانه 197 نقش بسزایی درتامین نظم وامنیت جامعه خواهد داشت.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان ایلام در پایان تصریح کرد:فرماندهان ومسئولان انتظامی استان با استفاده از دیدگاه های مردم برمشکلات امنیتی،انتظامی وترافیکی وهمچنین خواسته های جامعه آگاهی یافته وازآن درجهت تامین نظم وامنیت بیشتر جامعه استفاده خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر