خبرگزاری کار ایران

رییس راهور تهران خبر داد؛

تغییر کلاه ماموران راهنمایی و رانندگی

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۱۲

کلاه‌های قبلی مشکلاتی را برای ماموران ایجاد می‌کرد که در این راستا مقرر شد کلاه سرمه‌ای با نوار شطرنجی و آرم ناجا در بالای نقاب، پیراهن سفید و شلوار سرمه‌ای لباس فرم ماموران عملیاتی پلیس راهنمایی و رانندگی شود.

ایلنا: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تغییر کلاه ماموران پلیس راهور طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی گفت: با اشاره به اینکه سالهاست کلاه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی به شکلی خاص است، افزود: برابر موافقت فرمانده نیروی انتظامی و رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی طرح تغییر کلاه ماموران پلیس راهور به صورت آزمایشی در تهران اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با گرم شدن هوا لباس تابستانی جایگزین لباس‌های زمستانی ماموران پلیس شده است خاطرنشان کرد: در صورت موفقیت‌آمیز بودن اجرای این طرح، اجرای آن در سراسر کشور فراگیر خواهد شد.

رییس پلیس راهور تهران گفت: با توجه به این که ماموران عملیاتی پلیس راهور ساعات زیادی را در پایتخت برای امور ترافیکی در معابر اختصاص می‌دهند، کلاه‌های قبلی مشکلاتی را برای آنها ایجاد می‌کرد که در این راستا مقرر شد کلاه سرمه‌ای با نوار شطرنجی و آرم ناجا در بالای نقاب، پیراهن سفید و شلوار سرمه‌ای لباس فرم ماموران عملیاتی پلیس راهنمایی و رانندگی شود.

وی خاطرنشان کرد: بدین ترتیب پس از گذشت چهار دهه کلاه ماموران پلیس راهور تغییر کرده و کلاه‌های قدیم برای افسران ستادی یا با لباس تشریفات استفاده خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز