خبرگزاری کار ایران

استاندار كرمانشاه:

بانك ها تعهدات خود به بخش خصوصی را عملی كنند

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۰۳

بانك ها باید تعهدات خود در خصوص پرداخت تسهیلات به بخش خصوصی را عملی كنند.

استاندار کرمانشاه در اولین جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان كرمانشاه گفت: بانك ها باید از سخت گیری های بی مورد در پرداخت این گونه تسهیلات خودداری كرده و به راحتی این تسهیلات را در اختیار افراد آسیب پذیر جامعه قرار دهند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، حجت الله دمیاد برای بهره مندی بیشتر از جلسات كارگروه شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان تاكید كرد: مدیران دستگاه های اجرایی از این به بعد، گزارشی از روند اجرای مصوبات جلسات قبل را ارائه كنند تا موانع و مشكلات طرح های اشتغالزا بخوبی مورد بررسی قرار گیرد.

استاندار کرمانشاه افزود: برای اجرای طرح های اقتصادی، باید ظرف زمانی تعیین كرد تا در صورت اجرا نشدن آن ها حذف و طرح های جدید را جایگزین كرد.

دمیاد در ادامه با بیان اینكه بانك ها باید تعهدات خود در خصوص پرداخت تسهیلات به بخش خصوصی را عملی كنند، تاكید كرد: از اخلاق اسلامی به دور است طرحی را كه در ابتدا مور پذیرش واقع شده و مجری آن نیز بیش از 50 درصد هزینه كرده، به بهانه نداشتن صرفه اقتصادی در میانه راه از پرداخت تسهیلات به آن خودداری كنیم.

وی همچنین از پردخت 20 میلیارد ریال تسهیلات به نیروگاه بیستون و یك هزار و 650 میلیارد ریال به طرح بهستون الیاف خبر داد و گفت: هفت طرح اقتصادی اشتغالزا نیز با 29 میلیارد ریال اعتبار در این نشست به تصویب رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز