خبرگزاری کار ایران

از لحاظ روحی و روانی خسته‌ام؛

باباجان‌زاده: آماده نباشم به مسابقات جهانی نمی‌روم

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۰۰

من به هیچ‌وجه آمادگی لازم را برای مقابله با ناداوری‌ها نداشتم و همین موضوع باعث شد نتوانم انتظارات را برآورده کنم.

فرنگی‌کار وزن 120 کیلوگرم کشورمان با اشاره به ناکامی‌اش در مسابقات آسیایی گفت:‌ با وجود اینکه می‌دانستم انتظارات از من بالا است، اما متاسفانه به دلیل ناداوری نتوانستم انتظارات را برآورده کنم.

بشیر باباجان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: داوری‌ها هم در مسابقه من مقابل حریف تاجیکستانی و همچنین در مسابقات طالب نعمت‌پور ناعادلانه بود و باعث شدند نتوانیم در حد انتظار ظاهر شویم.

وی ادامه داد: داور دائما درصدد بود با اخطارهای پی در پی کشتی ما را از روند عادی خود خارج کند. من هم به هیچ‌وجه آمادگی لازم را برای مقابله با این ناداوری‌ها نداشتم و همین موضوع باعث شد نتوانم انتظارات را برآورده کنم.

این قهرمان کشتی فرنگی در ادامه با بیان اینکه فعلا به استراحت خواهم پرداخت، گفت: از لحاظ روحی و روانی خسته‌ام و می‌خواهم حداقل تا شهریورماه استراحت کنم و بعد از آن اگر از لحاظ روحی و روانی آماده بودم در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت می‌کنم. بعد از آن هم اگر احساس کنم می‌توانم در مسابقات جهانی مدال بگیرم به این مسابقات خواهم رفت، اما اگر آماده نبودم به مسابقات اعزام نمی‌شوم.

وی در پایان گفت: هدف من این است که بتوانم انتظارات را برآورده کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز