خبرگزاری کار ایران

فرمانده پلیس راه آهن کشور خبر داد؛

کشف بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در خطوط ریلی کشور

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۸۵

ماموران پلیس راه آهن سراسر کشور با تشدید اقدامات مراقبتی و کنترلی در راستای شناسایی و دستگیری حاملان موادمخدر در حوزه ریلی، فروردین ماه امسال، ۲۳ کیلو و ۷۰۸ گرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

ایلنا: فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف بیش از یک میلیاد و ۱۱۲ میلیون ریال کالای قاچاق مکشوفه در فروردین ماه امسال خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار رحمت الهی اظهارداشت: ماموران پلیس راه آهن سراسر کشور با تشدید اقدامات مراقبتی و کنترلی در راستای شناسایی و دستگیری حاملان موادمخدر در حوزه ریلی، فروردین ماه امسال، ۲۳ کیلو و ۷۰۸ گرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

سردار رحمت الهی در ادامه ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه در فرودین ماه امسال در حوزه ریلی را یک میلیارد و ۱۱۲ میلیون و ۲۵ هزار ریال عنوان کرد.

فرمانده پلیس راه آهن کشور گفت: در این رابطه ۵۳ فقره پرونده تشکیل و تعدادی قاچاقچی کالا نیز دستگیر و به همراه پرونده‌های متشکله به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: همچنین ماموران پلیس راه آهن شمالشرق (شاهرود)، هفته گذشته طی دو عملیات غافلگیرانه موفق شدند سارقان آهن آلات را به همراه سه تن ادوات ریلی سرقتی در حوزه «یاتری و سمنان» دستگیر کنند.

فرمانده پلیس راه کشور خاطرنشان کرد: ماموران گشت پلیس راه آهن اصفهان حین گشت زنی در طول خطوط ریلی حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه پیکان وانت حامل ضایعات آهنی مظنون و در بازرسی از آن، ۷۰۰ کیلوگرم ریل، صفحه ریلی، پیچ و مهره متعلق به راه آهن کشف کردند.

سردار رحمت الهی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز