خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره میراث فرهنگی کاشان در گفتگو با ایلنا؛

کاشان در فصل گل و گلاب آماده پذیرایی از گردشگران است

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۷۷

همزمان با نزدیکی فصل گل و گلاب کاشان اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان یک هفته زودتر به استقبال فصل گلابگیری و میهمانان و گردشگران محترم و نیز تورهای گردشگری خواهد رفت

ایلنا - کاشان: همزمان با نزدیکی فصل گل و گلاب کاشان اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان یک هفته زودتر به استقبال فصل گلابگیری و میهمانان و گردشگران محترم و نیز تورهای گردشگری خواهد رفت.

" حسین یزدانمهر"  در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام مطلب فوق افزود: اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان در ادامه برنامه های خود و در راستای بستر سازی زمینه ها، پذیرش میهمانان نوروزی،با تشکیل ستاد گلاب گیری تمهید ات ویژه ای را جهت فصل گلابگیری در دستور کار خود قرار داده است.

وی تصریح کرد:این اداره علاوه بر آماده سازی بناهای شاخص تاریخی و فراخوان کلیه پرسنل اداره کاشان جهت ارائه خدمات بهینه و استقرار ایشان در بناهای تاریخی در قالب بلیط فروش،کنترل ورودی و کارشناسان بنا و راهنمایان آثار تاریخی و ایجاد نمایشگاه هایی با هدف معرفی منطقه و نیز ادامه طرح کاشان گشت را در دستور کار خود دارد.

به گفته وی:از دیگر اقداماتی که در دست انجام می باشد هماهنگی با بخشداران و شهرداران محترم مناطق نمونه گردشگری با برنامه ریزی جلساتی برای بررسی برنامه ها و اقدامات انجام گرفته توسط ایشان و زیر ساخت های موجود برای استقبال از تورهای گردشگری در ایام گلابگیری خواهد بود.

یزدانمهر افزود: با عنایت به اشتهار جهانی گل و گلاب کاشان و نیز ثبت ملی آئین گلابگیری کاشان مدیریت عالی شهرستان و با به کارگیری از تجربیات ستاد نوروزی و با تلاش مضاعف تمامی کمیته های فعال در ستاد تسهیلات سفر کاشان آماده پذیرایی از آماده پذیرایی از گردشگران عزیز می باشد.

وی با تاکید بر تجربه ازدحام گردشگران در 2 روز پایانی هفته در این فصل و شروع فعالیت گلابگیری از 5/2/92 از هم وطنان عزیزی که کاشان را به عنوان مقصد و هدف سفر انتخاب نموده اند خواست تا با برنامه ریزی سفر خود در طول دیگر روزهای هفته خدمات بهتر و شایسته تری را دریافت نمایند.

لازم به ذکر است که آئین گلابگیری کاشان به شماره 109 در مورخ 8/3/89 در فهرست میراث معنوی کشور به ثبت رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز