خبرگزاری کار ایران

وزیر ارشاد در گفتگو با ایلنا:

در دولت دهم برای 2 هزار نشریه مجوز صادر شده است

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۶۱

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم مجوز بیش از 2 نشریه صادر کرده که غالبا این مجوزها به نیروهای علاقه مند، متعهد وکسانی که امکانات کمی دارند واگذارشده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم مجوز بیش از 2 هزار نشریه را صادر کرده که غالبا این مجوزها به نیروهای علاقه مند، متعهد و کسانی که امکانات کمی دارند واگذارشده است.

«سید محمد حسینی» در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در کاشان، از رشد بیش از سه برابری اعضای صندوق حمایت از روزنامه نگاران، هنرمندان، نویسندگان و خبرنگاران خبر داد و گفت: این حمایت‌ها بیشتر در ارتباط با بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی اعضای این صندوق بوده است.

وی بااشاره به حمایت هایی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون به خبرنگاران کرده است گفت: دولت تمام تلاش خود را جهت حمایت از روزنامه نگاران، هنرمندان، نویسندگان و خبرنگاران به کار گرفته است.

حسینی به مشکلات روزنامه نگاران و نشریات محلی اشاره کرد و گفت: امیدواریم در سالجاری مجلس شورای اسلامی اعتبار بیشتری برای نشریات محلی و روزنامه نگاران تصویب کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا در کاشان که چرا هدیه ریاست جمهوری به خیلی از  خبرنگاران اختصاص داده نشد گفت: خبرنگاران این موارد را باید به ما منعکس کنند تا رسیدگی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز