خبرگزاری کار ایران

شهر قزوین به عنوان شهر پاك ایران انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۴۶

از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست كشور لوح تقدیری به شهردار قزوین جهت زحمات و تلاش‌های شهرداری قزوین در راستای تلاش در جهت تحقق اهداف زیست محیطی و انتخاب شهر قزوین به عنوان شهر پاك ایران اهداء شد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست كشور از زحمات و تلاش‌های شهرداری قزوین در راستای تلاش در جهت تحقق اهداف زیست محیطی و انتخاب شهر قزوین به همراه سه شهر دیگر به عنوان شهر پاك ایران تقدیر و تشكر كرد.

به گزارش ایلنا؛ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست كشور با اهدای لوح تقدیر، از زحمات و تلاش‌های شهرداری قزوین در راستای تلاش در جهت تحقق اهداف زیست محیطی تقدیر و تشكر كرد.

در این لوح خطاب به شهردار قزوین آمده است؛ رشد و توسعه محیط زیست در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش های گسترده و زحمات ارزشمند مدیران و كارشناسانی است كه دانش و تخصص خود را سرمایه قرار دادند تا محیط زیست و فرهنگ حفاظت از آن ارتقاء روز افزون یابد، لذا همگام با روز جهانی زمین پاك مراتب سپاس و قدردانی خود را از حسن تدبیر و تلاش و اقدامات جنابعالی در جهت تحقق اهداف زیست محیطی ابراز داشته و از درگاه خداوند تبارك و تعالی، توفیق روز افزون شما را در اعتلای دانش و آگاهی زیست محیطی مسالت دارم.

شایان ذکر است؛ توسعه فضای سبز، احداث مسیرهای دوچرخه، ساماندهی مشاغل شهری و احداث بازارهای روز، نظافت مکانیزه شهری و احداث بازارهای روز، احداث 17 پارکینیگ در نقاط مختلف شهر، پاکیزیگی ناوگان حمل و نقل عمومی، کسب بالاترین سرانه ساخت ایستگاه گاز CNG،وجود 2650 هکتار باغستان سنتی، بوستان 1800 هکتاری باراجین، منطقه نمونه گردشگری و تله سیژ زرشک و کامان، کارخانه آسفالت مدرن 120 و 160 تنی بدون آلودگی صوتی و محیطی، کارخانه کمپوست 500تنی  و مرکز دفن بهداشتی زباله در محمد آباد و آموزش پابانان از جمله اقدامات شهرداری قزوین در سالهای اخیر برای ایجاد شهری پاک بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز