خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب:

آزمون استخدامی شركت ملی نفت ایران در ٣٥ حوزه اهواز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۳۱

نکته مهم این آزمون، اختصاص سهمیه های بالای جذب برای نیروهای بومی است.

ایلنا - بندر امام خمینی(ره): آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران روزهای پنجشنبه و جمعه در ٣٥ حوزه در اهواز برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در این آزمون که به صورت کاملا تخصصی و علمی و با نظارت مراکز آموزش عالی برگزار می شود، داوطلبان همانند آزمون سراسری به رقابت می پردازند.

حمید بورد افزود: نکته مهم این آزمون، اختصاص سهمیه های بالای جذب برای نیروهای بومی است به این ترتیب که در مقطع کاردانی ٧٠ درصد، در مقطع کارشناسی ٦٠ درصد و در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر ٥٠ درصد سهمیه ها به نیروهای بومی اختصاص یافته است.

وی اظهار کرد: با وجود این که در این آزمون به نیروهای بومی توجه ویژه ای شده است، برای سمت های تخصصی که نیاز به داوطلبان با تحصیلات مقاطع بالاست، محدودیت جذب نیروهای غیربومی کمتر است.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران با بیان این که در حوزه استان خوزستان داوطلبان استخدامی برای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران حدود ٣٦ هزار نفر هستند، گفت: از میان شرکت کنندگان پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه و طی مراحل گزینش حدود ٨٠٠ نفر در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و به همین تعداد در شرکت ملی حفاری ایران استخدام خواهند شد.

بورد افزود: شرکت ملی نفت ایران به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مناطق عملیاتی و  به طور عمده در جنوب از طریق برگزاری این آزمون در مجموع دو هزار و ٦٧٦ نفر  را جذب خواهد کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: پس از اعلام نتایج آزمون کتبی و برگزاری مصاحبه، از اوایل مهر آینده آموزش های بدو استخدام برای پذیرفته شدگان نهایی آغاز شود.

آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران در ٨ حوزه امتحانی در کشور با رقابت نزدیک به ١٢٩ هزار نفر برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز