خبرگزاری کار ایران

بیرانوند در گفت‌وگو با ایلنا:

باید زمینه حضور همه گروه‌های پایبند به نظام در انتخابات فراهم شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۴۸

امیدوار هستیم که کاندیداهای اصولگرای ریاست جمهوری تا زمان ثبت نام کاندیدا‌ها به اجماع و همگرایی لازم برسند/ اصولگرایان باید برای گرفتن نتیجه مطلوب در انتخابات به یک همگرایی و همدلی دست پیدا کنند/ رقابت در دور یازدهم انتخابات ریاست جمهوری در میان اصولگرایان خواهد بود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: اگر تعداد کاندیداهای اصولگرایان به همین منوال ادامه یابد قطعا انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد و میزان آرای اصولگرایان کاهش خواهد یافت.

بهرام بیرانوند در گقت‌وگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با تعدد و تکثر اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما امیدوار هستیم که کاندیداهای اصولگرا  تا زمان ثبت نام به اجماع و همگرایی لازم برسند. 
 
وی افزود: اصولگرایان باید بدانند که تا زمان ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری زمان زیادی باقی نمانده است و باید هرچه سریع‌تر و در راستای گرفتن نتیجه مطلوب در انتخابات به یک همگرایی و همدلی دست پیدا کنند. 
 
عضو هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان با بیان این مطلب که رقابت در دور یازدهم انتخابات ریاست جمهوری در میان اصولگرایان خواهد بود اظهار داشت: ااگر تعداد کاندیداهای اصولگرایان به همین منوال ادامه باید قطعا انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد و میزان آرا اصولگرایان کاهش خواهد یافت. 
 
 نماینده مردم خرم آباد بیان کرد: برای ایجاد حماسه سیاسی در کشور لازم است زمینه برای حضور همه گروه‌ها و سلایقی که به ارزش‌های نظام و اصول انقلاب پایبند هستند در عرصه انتخابات ریاست جمهوری فراهم شود. 
 
 عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در خصوص حضور آیت الله هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: هاشمی رفسنجانی با حضور در  انتخابات  قطعا ریسک بزرگی را انجام خواهد داد. 
 
بیرانوند در پایان خاطر نشان کرد: فراکسیون اصولگرایان مجلس در این زمان تمام سعی و تلاش خود را انجام خواهند داد تا درمیان اصولگرایان همگرایی ایجاد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز