خبرگزاری کار ایران

نماینده شهرضا:

مواضع اصلاح طلبان در ارتباط با انتخابات و مسائل كشور مطلوب بوده است

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۸۳

مواضع اصلاح‌طلبان در ارتباط با انتخابات و مسائل كشور مطلوب بوده است و البته باید تاكید كنم كه اعتقاد من این است كه آقای خاتمی به هیچ عنوان نامزد انتخابات نخواهد شد و از یك گزینه اصلاح‌طلب حمایت خواهد كرد.

ایلنا: نماینده شهرضا در مجلس نهم گفت: خاتمی به هیچ عنوان كاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نخواهد شد و قطعا از یك نامزد اصلاح طلب حمایت خواهد كرد.

عوض حیدرپور(نماینده شهرضا در مجلس شورای اسلامی) در گفتگو با خیرنگار ایلنا گفت: بنا بر آموزه‌ای كه از امام و رهبری داریم روش اخلاق اسلامی همراه با عقل سیاسی باید سرلوحه كاندیداها قرار گیرد و اخلاق اسلامی حكم می‌كند كه هیچ كاندیدایی به دنبال برخورد سلبی در انتخابات نباشد.

وی افزود: تجربه انتخابات گذشته نشان داد كه نوع رفتار خارج از اخلاق اسلامی و عقل سیاسی فضای رقابت سالم را از بین برد و باعث شد فضای انتخابات تلخ شود.

حیدرپور گفت: نتیجه زیرپا گذاشتن اخلاق اسلامی و افشاگری در روزهای تبلیغات نامزدها كشور را به تشنج كشاند و این رفتار به هیچ عنوان مورد تایید رهبری نیود كه فضای رقابت سالم مخدوش شود.

این نماینده مجلس اظهار داشت: رهبری در یكی از فرمایشات از سر درد گفتند كه هركس برای بر هم زدن آرامش روانی جامعه اقدامی انجام دهد خیانت كرده است و دوستانی كه نامزد می‌شوند باید توجه كنند تا آرامش روانی جامعه را بر هم نزنند.

وی تصریح كرد: كسانی كه وارد رقابت انتخابات می‌شوند چه در جبهه اصولگرایان، چه در جبهه اصلاحات بچه‌های انقلاب هستند و هیچ گاه نباید برای بر هم زدن آرامش كشور اقدامی كنند.

نماینده شهرضا با اشاره به تلاش اصلاح طلبان برای حضور موثر در انتخابات ریاست جمهوری گفت: مواضع اصلاح طلبان در ارتباط با انتخابات و مسائل كشور مطلوب بوده است و البته باید تاكید كنم كه اعتقاد من این است كه آقای خاتمی به هیچ عنوان نامزد انتخابات نخواهد شد و از یك گزینه اصلاح طلب حمایت خواهد كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز