خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان كرج:

زنی که با آب میوه مسموم اموال رانندگان را سرقت میکرد دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۴۳

در ساعتهای پایانی شب با سوار شدن به خودروهای مدل بالا در طول مسیر با برنامه ریزی های قبلی به بهانه خرید آبمیوه از خودرو پیاده شده و سپس با وانمود کردن این موضوع که آبمیوه تازه می باشد، آبمیوه حاوی مواد سمی را به راننده تعارف و اموال او را به سرقت می بردیم/

ایلنا-البرز: زنی كه با دادن آبمیوه مسموم به رانندگان آنها را بیهوش کرده و اقدام به سرقت اموال آنها می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایلنا در کرج فرمانده انتظامی شهرستان كرج در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به كلانتری 39 گلشهر مبنی بر سرقت مدارک و اموال وی از خودرواش، بلافاصله ماموران كلانتری پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

عبدالرضا خیرخواهان در ادامه گفت: در تحقیقات تکمیلی از شاکی مشخص شد كه نامبرده در ساعت 22 شب گذشته در حال تردد در خیابان بوده که زنی با قرار گرفتن در مسیر خودرو از وی می خواهد تا او را به صورت دربستی به آدرس مورد نظرش ببرد.

وی در ادامه اظهارات شاکی افزود: با سوار کردن زن به خودرو طولی نمی کشد که مسافر از وی می خواهد برای خرید آبمیوه توقف کند بنابراین نامبرده پس از خریدن چند عدد آبمیوه با پافشاری و اصرار از راننده می خواهد تا یکی از آبمیوه ها را بخورد كه پس از نوشیدن آبمیوه،راننده بیهوش می شود و در نتیجه خودرو با جدول برخورد كرده و آن زن با سوء استفاده از فرصت به دست آمده اموال راننده را از قبیل كلیه مدارك و وسایل جانبی خودرو و 4 میلیون پول نقد وی را به سرقت می برد.

خیرخواهان در خصوص چگونگی دستگیری این سارق گفت: در این رابطه تیم های ویژه پلیس تشكیل و با انجام تحقیقات نامحسوس و انجام کارهای اطلاعاتی در نهایت سارق به نام «زیبا-خ» شناسایی، دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

وی خاطر نشان كرد: متهم در بازجویی های ماموران به سرقت اموال شاکی اعتراف كرده و در خصوص چگونگی سرقت اذعان داشت که در ساعتهای پایانی شب با سوار شدن به خودروهای مدل بالا در طول مسیر با برنامه ریزی های قبلی به بهانه خرید آبمیوه از خودرو پیاده شده و سپس با وانمود کردن این موضوع که آبمیوه تازه می باشد، آبمیوه حاوی مواد سمی را به راننده تعارف و با پافشاری، رانندگان را مجبور به نوشیدن آن می كرده و پس از بیهوش شدن مالباختگان، اموال آنها را به سرقت می برده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در هشدار به رانندگان توصیه کرد: رانندگان خودروهای سواری از سوار کردن افراد مشکوک به ویژه در نیمه های شب خودداری کرده و در انتقال مسافران خصوصا شبها به درخواست آنها از مسیر اصلی خارج نشوند و از پذیرفتن هرگونه نوشیدنی و مواد غذایی در طول مسیر از مسافران خودداری کنند.

وی در ادامه گفت: افراد سارق به صورت گروهی یا فردی با اغفال راننده در یک مسیر و در فواصل اندک قرار گرفته و به عنوان مسافر سوار می شوند و با همکاری یکدیگر و یا به تنهایی مبادرت به سرقت اتومبیل یا اخاذی می کنند.

خیرخواهان در پایان ضمن هشدار به شهروندان در این خصوص اظهار داشت: سارق ممکن است کنار جاده خوابیده و وانمود کند که تصادف کرده یا اینکه به ظاهر فرد بیماری است و با این ترفند مبادرت به سرقت اتومبیل و یا اموال شما کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز