خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

موفقیت پلیس اصفهان در جلب مشارکت های مردمی

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۹۴

فرمانده انتظامی استان اصفهان در صبحگاه عمومی امروز که با حضور فرمانده نیروی انتظامی کشور برگزار شد از موفقیت پلیس اصفهان در جلب مشارکت های مردمی در راستای ارتقای امنیت اجتماعی استان خبر داد.

سردار" عبد الرضا آقاخانی" صبح امروز در صبحگاه عمومی که با حضور فرمانده نیروی انتظامی و فرماندهان ارشد ناجا برگزار شد گفت: استان اصفهان در سالی که گذشت در عرصه امنیت اجتماعی موفقیت های چشمگیری را به دست آورد و شاهد امنیت پایدار در استان بودیم.

به گزارش ایلنا، وی یکی از موفقیت های پلیس اصفهان در سال 91 را جامعه محوری و جلب مشارکت های مردمی در راستای امنیت اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: امسال نیز در این خصوص طرح ها و برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شده است تا بتوانیم مشارکت مردم را در امنیت استان بیشتر کنیم.

سردار آقاخانی بیان داشت: امسال کیفیت بخشی به ماموریت ها و عملیات ها و اصلاح در ساختارهای انتظامی که از اولویت های نیروی انتظامی است در دستور کار جدی پلیس اصفهان قرار دارد و و امیدواریم بتوانیم در این زمینه برگ زرین دیگری را بر افتخارات پلیس استان بیافزاییم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به نام گذاری سال حماسه سیاسی و اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری گفت: انشاء اله با ایجاد امنیت در لایه های مختلف با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در ایجاد تحول در این فرماندهی و افزایش احساس امنیت در بین مردم و کسب موفقیت های دیگر چشم دشمن را کور و گوششان را کر خواهد شد و برای همیشه از به زانو در آوردن ملت ایران نا امید خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز