خبرگزاری کار ایران

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام استان زنجان خبر داد:

افزایش 80 درصدی کمک حامیان به ایتام در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۷۳

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از افزایش 80 درصدی کمک حامیان به ایتام در استان زنجان خبر داد.

زنجان ـ ایلنا: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: مبلغ کمک‌های حامیان در سال گذشته شامل کمک‌های نقدی و هدایای غیرنقدی و همچنین خدماتی بود که به ایتام تحت حمایت ارائه شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، کمال حسنی با اعلام خبر مذکور از همکاری صمیمانه حامیان و خیرین با کمیته امداد در حمایت از ایتام تحت حمایت این نهاد تقدیر کرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 7 هزار و 600حامی با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند، اضافه کرد: این حامی کفالت 2 هزار و 200 یتیم زیر پوشش این نهاد را قبول کرده‌اند.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته حامیان همکار با کمیته امداد استان بیش از 25 میلیارد ریال به ایتام کمک کردند، افزود: این رقم در مقایسه با سال قبل که 14 میلیارد ریال کمک شده بود، 80 درصد رشد داشت.

وی تصریح کرد: مبلغ کمک‌های حامیان در سال گذشته شامل کمک‌های نقدی و هدایای غیرنقدی و همچنین خدماتی بود که به ایتام تحت حمایت ارائه شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز