خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان خبرداد:

تحقق 117 درصدی تعهد اشتغال در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۶۳

استاندار زنجان اشتغال را یکی از شاخص های مهم در تحقق حماسه اقتصادی عنوان کرد و گفت: 117 درصد از تعهد استان در زمینه اشتغال محقق شده است.

زنجان ـ ایلنا: استاندار زنجان گفت: اشتغال یکی از شاخص های مهم در تحقق حماسه اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی نژاد استاندار زنجان ظهر امروز(28 فروردین) در جلسه کارگروه اشتغال استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان در سال گذشته 17 درصد بالاتر از تعهد خود در زمینه اشتغالزایی عمل کرده است، گفت: این موفقیت حاصل تلاش مسئولان و مدیران استانی است.

مقام عالی استان به ظرفیت بالای استان زنجان در زمینه اشتغالزایی اشاره کرد و یادآور شد: اهمیت اشتغال و کاهش نرخ بیکاری تاحدی است که مقام معظم رهبری نیز در بیانات خود همواره این مقوله را مورد توجه و تاکید خویش قرار داده اند.

وی به نام گذاری امسال و شعار "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" اشاره کرد و افزود: اشتغال یکی از شاخص های مهم در تحقق حماسه اقتصادی است.

استاندار زنجان تحقق شعار سال را یکی از وظایف اصلی و دینی تک تک مسئولان عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: باید از تمام ظرفیت ها برای تخقق حماسه اقتصادی بهره برد.

رئوفی نژاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری را یکی از خروجی های یک اقتصاد پویا و فعال عنوان کرد و ادامه داد: کاهش نرخ بیکاری نیازمند کار و تلاش مضاعف در عرصه اقتصادی است.

مقام عالی استان اشتغال را خروجی تمام تلاش ها و کوشش ها در بخش اقتصادی عنوان کرد و افزود: تحقق منویات رهبری به عنوان یک استراتژی مهم بر دوش همه ماست.

وی به رتبه دوم استان زنجان در سال 90 در مقوله کاهش نرخ بیکاری اشاره کرد و یادآور شد: در سال گذشته نیز شاهد نتایج چشمگیری در بحث اشتغال و کاهش نرخ بیکاری خواهیم بود.

استاندار زنجان در پایان به انتظار مردم در اشتغالزایی و تسهیلات مربوطه در این زمینه نیز اشاره کرد و ادامه داد: نباید منتظر هدف گذاری از مرکز بود و طبق روال گذشته اقدامات در راستای کاهش نرخ بیکاری و ارائه تسهیلات متقاضیان اشتغالزایی انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز