خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبرداد:

اول اردیبهشت مرحله نهایی اجرای پزشک خانواده در مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۶۲

از اول اردیبهشت مطالبات پزشکان تنها در قالب برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع پرداخت می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جلسه ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده در مازندران که با حضور اعضای این ستاد از جمله مدیران سازمانهای بیمه گر استان برگزار شد، بر اجرای این برنامه ملی در اول اردیبهشت تاکید و تصریح کرد: از اول اردبیهشت ماه مرحله نهایی برنامه پزشک خانواده اجرا می شود.
به گزارش ایلنا از ساری، محمد مهدی ناصحی ضمن بیان خبر بالا، تصریح کرد: از اول اردیبهشت مطالبات پزشکان تنها در قالب برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع پرداخت می شود.
وی، با بیان اینکه خدمات بیمه ای از این به بعد در قالب برنامه پزشک خانواده ارایه می شود، تصریح کرد: علاوه بر سازوکارهای موجود، به منظور اجرای بهتر و مناسب مرحله نهایی این برنامه ملی و رفع ابهامات مراجعه کنندگان ستادهای ویژه ای در شهرستانهای استان با مشارکت دستگاه های مرتبط با برنامه پزشک خانواده تشکیل می شود.
قائم مقام وزیر بهداشت در مازندران، از فعال شدن اکیپهای بازرسی ویژه برنامه پزشک خانواده خبر داد و اظهارداشت: علاوه بر بازدیدهای مشترکی که دانشگاه و دستگاههای بیمه از روند اجرایی برنامه داشته اند به منظور پایش اجرایی مرحله نهایی این برنامه از اول اردیبهشت، اکیپهای بازرسی متشکل از نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی مازندران و اعضای ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده تشکیل شد که روزانه فعالیتهای پایگاه ها و مراکز مجری این برنامه را نظارت و بازرسی می کنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز