خبرگزاری کار ایران

اجرای عملیات مرمت آسفالت بزرگراه یادگار امام (ره)

کد خبر : ۶۳۳۳۳

عملیات آسفالت در این مسیر با استفاده از ۲۵۰۰ تن آسفالت و با هدف سهولت در بهبود تردد وسائط نقلیه و پیشگیری از بروز آب گرفتگی در معابر به هنگام بارش نزولات آسمانی اجرا شد.

ایلنا:‌ عملیات تراش و روکش آسفالت ضلع غربی بزرگراه یادگار امام (ره) حدفاصل خیابان زنجان تا خیابان آزادی در محور شمال به جنوب به اتمام رسید.

به گزارش ایلنا، فرامرز عظیمی شهردار منطقه ۱۰ با اعلام این خبر گفت: عملیات تراش و روکش آسفالت ضلع غربی بزرگراه یادگار امام (ره) حدفاصل خیابان زنجان تا خیابان آزادی در محور شمال به جنوب به اتمام رسید همچنین این عملیات در ضلع شرق بزرگراه یادگار امام (ره) محور جنوب به شمال در دست اجراست.

شهردار منطقه اعتبار این عملیات را بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان برآورد کرد و یادآور شد: عملیات آسفالت در این مسیر با استفاده از ۲۵۰۰ تن آسفالت و با هدف سهولت در بهبود تردد وسائط نقلیه و پیشگیری از بروز آب گرفتگی در معابر به هنگام بارش نزولات آسمانی اجرا شد.

به گفته وی این طرح در قالب اجرای عملیات تراش، روکش، زیرسازی، درزگیری آسفالت، همسطح سازی دریچه، اصلاح شیب عرضی و اصلاح هندسی معبر در ضلع غربی در مدت ۴ روز و در قالب طرح TRMS به اتمام رسید و در ضلع شرق نیز تا پایان هفته به اتمام می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز