خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز:

تبریز قطب فوتبال کشور شده است

کد خبر : ۶۳۳۰۰

صعود فوتبال شهرداری موفقیت‌های فوتبال تبریز را تکمیل کرد.

ایلنا- تبریز:رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز گفت: صعود تیم فوتبال شهرداری موفقیت‌های فوتبال تبریز تکمیل و این شهر را به قطب فوتبال ایران تبدیل کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا شهرام دبیری در گفتگو با خبرنگاران افزود: فوتبال تبریز در روند تکاملی خود از شاخص‌های موفقیت که امکانات مطلوب، وجود استعدادهای بی‌شمار، حمایت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و داشتن تماشاگران بی‌شمار هستند، بهره‌مند بوده و باید از امتیاز داشتن سه تیم در لیگ برتر جهت تقویت و درخشش بیشتر فوتبال تبریز در مسابقات کشوری و بین‌المللی استفاده لازم را کرد.

دکتردبیری افزود: حضور سه تیم تراکتورسازی، گسترش فولاد و شهرداری تبریز در لیگ برتر زمینه حضور و درخشش بازیکنان تبریزی در مسابقات کشوری را فراهم کرده و در آینده نزدیک شاهد درخشش بازیکنان این منطقه در تیم ملی کشورمان خواهیم بود.

وی به پیامدهای مثبت حضور سه تیم در لیگ برتر اشاره کرد و ابراز داشت: در سال 73 نیز سه تیم از تبریز در رقابت‌های کشور حضور داشتند که ضمن پویایی فوتبال منطقه، بسیاری از بازیکنان فوتبال تبریز همانند کریم باقری، سیروس دین محمدی، برادران خطیبی، علی رضا اکبرپور، اسماعیل حلالی، ستار همدانی، یونس باهنر و.... به تیم ملی راه یافته و با درخشش خود زمینه موفقیت های تیم ملی ایران را فراهم کردند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز ضمن توجه به ورزش همگانی و توسعه آن در میان تمامی شهروندان و تقویت زیرساخت‌های ورزش این شهر، از ورزش قهرمانی نیز حمایت لازم را کرده و امروز باید اذعان کرد که بار اصلی ورزش استان بر دوش شهرداری تبریز است.

وی تاکید کرد: بدون قطع حمایت شورای اسلامی شهر تبریز از ورزش تبریز ادامه داشته و باشگاه شهرداری تبریز نیز همچنان هم در ورزش قهرمانی و هم در ورزش همگانی سرمایه گذاری خواهد کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز