خبرگزاری کار ایران

تهیه‌کننده فیلم تلفن همراه رئیس جمهور به ایلنا خبرداد:

اصلاحاتی که به محتوای فیلم لطمه بزند را نمی‌پذیرم

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۸۸

اصلاحاتی به فیلم تلفن همراه رئیس جمهور وارد شده بود. بخشی از آنها که به فیلم لطمه نمی‌زند را انجام دادیم اما آن بخشی از اصلاحات که به فیلم لطمه می‌زند را انجام نمی‌دهیم.

ایلنا: محسن علی اکبری(تهیه‌کننده فیلم سینمایی تلفن همراه رئیس جمهور) اعلام کرد: بخشی از اصلاحاتی که به فیلم وارد شده به محتوای فیلم لطمه می‌زند و آنها را نمی‌پذیرد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی تلفن همراه رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: اصلاحاتی به این فیلم وارد شده بود. بخشی از آنها که به فیلم لطمه نمی‌زند را انجام دادیم اما آن بخشی از اصلاحات که به فیلم لطمه می‌زند را انجام نمی‌دهیم.

وی ادامه داد: در جریان برگزاری جشنواره فیلم فجر به این فیلم پروانه نمایش داده شد و حتی فیلم در جشنواره به نمایش درآمد و بهناز جعفری بازیگر آن جایزه‌ای را نیز کسب کرد. بعداز جشنواره نیز برای اکران فیلم مجدد ارائه شد و پروانه نمایش آن اخذ شد.

علی اکبری ادامه داد: فیلم پروانه نمایش دارد و امکان اکران نیز دارد اما آنچه که امروز بیشتر مطرح است برای جلب نظر بعضی اعضای شورا و همچنین تعدیل نظرات آنهاست. بعضی اصلاحات شامل حذف بعضی سکانس‌هاست که باعث لطمه زدن به فیلم می‌شود و ما این کار را انجام نمی‌دهیم.

علی عطشانی کارگردان فیلم نیز در چند روز گذشته اعلام کرده بود که اصلاحاتی که به فیلم لطمه وارد کند را نمی‌پذیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز