خبرگزاری کار ایران

علی فخرآور خبر داد:

حضور روانشناس و بدنساز در اردوی جوانان وزنه‌بردار معلول

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۷۶

این تمرینات از 30 فروردین تا 10 اردیبهشت ماه در تهران، کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین برپاست.

دومین مرحله تمرینات ملی‌پوشان جوان تیم وزنه‌برداری معلولین برای حضور در رقابت‌های پارآسیایی جوانان مالزی از 30 فروردین در تهران آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی فخرآور که با همراهی عبداله فکور هدایت ملی‌پوشان جوان را بر عهده دارد، درخصوص تمرینات این مرحله گفت: در اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی که سال گذشته برگزار شد، از 22 نوجوان دارای معلولیت 13 تا 21 سال از سراسر کشور دعوت بعمل آمد که این افراد از جشنواره استعدادیابی نوجوانان و جوانان مشهد انتخاب شده بودند.

وی در ادامه افزود: با توجه به دستورالعملی که در مورد مسابقات پارآسیایی مالزی مبنی بر شرایط سنی ورزشکاران ارسال شد، ورزشکارانی حق شرکت در این رویداد ورزشی را دارند که بین 14 تا 19 سال باشند. بر این اساس، تعدادی از مدعوین به اردو که حائز این شرایط سنی نبودند از تمرینات این مرحله حذف شدند و دومین مرحله تمرینات با حضور 10 ورزشکار و در اوزان کامل برگزار خواهد شد.

مربی تیم ملی خاطرنشان کرد: در این مرحله از تمرینات از متخصصین تغذیه، روان شناسی و آسیب شناسی بهره‌مند هستیم و طبق برنامه‌ای که ارائه کردیم، ضمن توجه به تمرینات و بدنسازی، از فعالیت‌های فرهنگی و تفریحی نیز غفلت نکرده‌ایم.

فخرآور افزود: هنوز کشورها به صورت کامل برای حضور در مسابقات پارآسیایی اعلام آمادگی نکرده اند، با این وجود کشورهایی نظیر چین، عراق و مالزی در رشته وزنه‌برداری حرفی برای گفتن دارند و در صورت حضور از رقیبان اصلی ما به شمار می‌روند.

مهدی صیادی(البرز)، میثم متقیان(اصفهان)، محمد امین ساکت، محمد رضا سلیمی پور(تهران)، محسن بختیار، علیرضا واحدی، سعید حیدرپور(گیلان)، محمد دوستار،(مازندران) امیر سجاد یوسفی‌زاده و علی صیفی(خراسان رضوی) ده وزنه بردار فراخوانده شده به این اردو هستند.

این تمرینات از 30 فروردین تا 10 اردیبهشت‌ماه در تهران، کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین برپاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز