خبرگزاری کار ایران

هاشم‌پور:

با برگزاری دیدارهای دوستانه، تجربه ملی‌پوشان بیشتر می‌شود

کد خبر : ۶۳۲۶۸

بازی مقابل بلاروس و مجارستان و در واقع تیم‌های اروپایی یا قدرتمند جهان باعث می‌شود تا تجربه بازیکنان بیش از پیش شود.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی برگزاری دیدارهای دوستانه برای تیم ملی مثبت ارزیابی کرد و گفت: این دیدارها باعث می‌شود تا تجربه ملی‌پوشان بیشتر از گذشته شود.

به گزارش ایلنا، عباس هاشم‌پور درخصوص مقایسه دو بازی ملی‌پوشان برابر بلاروس گفت: در اولین دیدار مقابل بلاروس و با توجه به اینکه شناختی نداشتیم، بازیکنان فرصت زیادی برای گلزنی داشتند. اما بازی دوم سخت‌تر از دیدار اول بود چراکه تیم بلاروس بازی بسته‌ای را به نمایش گذاشت. بر همین اساس پس از پایان دو نیمه از بازی هنوز نتیجه بدون گل بود. اما در 12 دقیقه سوم و گوشزد اجرای برنامه توسط کادر فنی به بازیکنان، ملی پوشان توانستند به چهار گل برسند.

وی افزود: بازی مقابل بلاروس و مجارستان و در واقع تیم‌های اروپایی یا قدرتمند جهان باعث می‌شود تا تجربه بازیکنان بیش از پیش شود. ضمن اینکه اردیبهشت ماه نیز رقابت‌های غرب آسیا را داریم و این تورنمنت کمک به سزایی برای آماده تر شدن بازیکنان، بمنظور حضور در رقابت‌های جام جهانی تاهیتی می‌کند.

هاشم‌پور در ادامه بیان کرد: زمانی که به اردوی برزیل رفتیم و چند دیدار دوستانه با تیم های قدرتمند برگزار کردیم، توانستیم قهرمان شویم و در نهایت سهمیه بازی‌های جام‌جهانی را کسب کنیم. معتقدم برگزاری اردوها و بازی‌های بین المللی می‌تواند سکوی پرتابی برای موفقیت فوتبال ساحلی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز