خبرگزاری کار ایران

آلبوم «ایران یاشا» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۹۹

آلبوم «ایران یاشا» در استودیو ایماژ تبریز و به مدیریت هنری جواد كریم نژاد تولید شده است.

ایلنا- تبریز: رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی از انتشار: آلبوم موسیقی « ایران یاشا » حاوی 8 اثر موسیقائی توسط واحد موسیقی این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا حسن میلانی در گفتگو خبرنگاران هدف از تولید این آلبوم را برجسته سازی نهادها و ارزش های اسلامی ـ انقلابی و همچنین تبیین آثار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در راستای فراهم سازی زمینه تولید آثار ارزشی هنرمندان جوان در عرصه فرهنگ صوتی عنوان کرد و گفت: آلبوم «ایران یاشا» در استودیو ایماژ تبریز و به مدیریت هنری جواد كریم نژاد تولید شده است.

میلانی افزود: مفاهیمی چون تكریم خانواده شهدا، اتحاد اسلامی، بیداری اسلامی، وطن پروری و ولایت پذیری از مفاهیم القایی این آلبوم موسیقی است.

وی با بیان اینکه «آنا»، «شهید بی نشون»، «اتحاد اسلامی»، «یالان دنیا»، «غواصلار»، «حماسه وطن»، «ایران یاشا» و «در محضر جانان» قطعات این آلبوم موسیقی را تشكیل داده اند،خاطرنشان کرد: مفاهیمی چون تكریم خانواده شهدا، اتحاد اسلامی، بیداری اسلامی، وطن پروری و ولایت پذیری از مفاهیم القایی این آلبوم موسیقی است.

وی افزود: اكبر احمد پور (عارف)، عباس حزباوی، سید احمد اسوار، محمد علی بهجت تبریز (شهریار)، صمد قاسم پور، رضا شیبانی و سهیلا باتریان شعرهای این آلبوم را سروده اند.

به گفته وی خوانندگان این آلبوم حسین ملكی زاده، جواد حسن زاده، رشید برگی، آرش فرتاش (شیر كش) و امیر فتح اللهی هستند.

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی ابراز امیدواری كرد به زودی ویدیو كلیپ هایی نیز برای هر یك از آثار این آلبوم تهیه شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز